۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
واکنش روزنامه دولت به پست جنجالی مهدی طارمی

روزنامه ایران در واکنش به پست مهدی طارمی نوشت: «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثرگذار بوده‌اند.

خبرآنلاین: توئیت مهدی طارمی فوتبالیست برتر ملی درباره مجازات عوامل قتل شهید مظلوم کرجی واکنش برانگیز شد. طارمی در توئیت خود نوشت: «با طناب دار، عدالت برقرار نمیشه. این همه اختلاسگر داریم تو زندان که دادگاهشون چند سال طول میکشه اما این جوانان مظلوم را چون از خانواده‌های ضعیف هستن و دستشون به جایی بند نیست، بشمار سه اعدام می‌کنین؟».

بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتقاد از متن این توئیت، نسبت به سانسور جنایت صورت گرفته ابراز تأسف کردند. یک کاربر فضای مجازی در پاسخ طارمی نوشت: «درباره یک فرد غیر مسلح که تحت بیرحمانه‌ترین شرایط با سنگ و چاقو و لگد کشته شده است، عدالت چگونه برقرار خواهد شد؟». کاربر دیگری با توصیه به این فوتبالیست مبنی برگرفتار نشدن در تحلیل‌های غلط و تبلیغات رسانه‌های بیگانه، خاطرنشان کرد: «خون شهید عجمیان که خانواده او در حاشیه شهر زندگی می‌کنند را با خون خانواده‌های خودتان مقایسه کنید؛ اگر از خون عزیزانتان می‌گذرید، نسبت به مجازات قاتلان اعتراض کنید».

این اظهارات طارمی در حالی مطرح شده است که عاملان تحریم‌های اقتصادی مردم ایران به صورت تمام قد از اقدامات خشونت‌بار افراد مجازات شده حمایت کرده و امروز به تولید چرخه خشونت و ناامنی در ایران روی‌ آوردند. گفتنی است، «گروه‌های فشار» سیاسی و فرهنگی در هفته‌های اخیر بر اظهارات چهره‌های فرهنگی و ورزشی اثرگذار بوده‌اند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها