۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
ادارات، بانک‌ها و مدارس استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه باز هستند؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی‌ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی‌ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید هوا در روزهای آینده اتخاذ شده است.

شیشه فروش گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف شدند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین نظارت‌های دوره‌ای و مستمر توسط بازرسان ادارات گاز و برق استان برای الزام رعایت موارد فوق به عمل خواهد آمد.

لغو امتحانات داخلی مدارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: امتحانات داخلی مدارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه لغو خواهد شد و به تشخیص مدیر آموزشگاه در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی طبق برنامه قبل در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها