برنامه کامل شمارش معکوس ۲۱ دی ۱۴۰۱

دهه سیاه اقتصاد و بورس ایران

همراه با امیرعلی موسی‌خانی مشاور ارشد مالی و اقتصادی
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
دهه سیاه اقتصاد و بورس ایران

بورس تهران در روز گذشته اگرچه کار خود را با یک بازدهی مثبت به پایان رساند اما از پس از گذشت یک ساعت، قدرت عرضه‌ها با افزایش نسبتا زیادی همراه شد تا احتمال یک روند کاهشی در آخرین روز هفته را قوت ببخشد.

بورس تهران در روز گذشته اگرچه کار خود را با یک بازدهی مثبت به پایان رساند اما از پس از گذشت یک ساعت، قدرت عرضه‌ها با افزایش نسبتا زیادی همراه شد تا احتمال یک روند کاهشی در آخرین روز هفته را قوت ببخشد. شاخص کل بورس امروز در نهایت یک رشد ۱.۲۹ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۶۸ میلیون واحدی قرار گرفت و در سمت مقابل شاخص هم‌وزن نیز توانست با افزایش ۱.۴۶ درصدی همراه شود تا هم در گروه‌های بزرگ و هم کوچک شاهد تعادلی به سمت مثبت باشیم.

رشد بازار طی روزهای گذشته موجی از خوش‌بینی را در بورس تهران ایجاد کرد و نماگرهای اصلی تالار شیشه‌ای توانستند با مقاومت‌های مهمی مقابله کنند. با این حال اما برای دومین روز متوالی است که نشانه‌هایی از قدرت گرفت فروشندگان در معاملات سهام دیده می‌شود که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه با بررسی این دلایل به پیش‌بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

در شمارش معکوس امروز همراه با امیرعلی موسی‌خانی، مشاور ارشد مالی و اقتصادی، به بررسی حباب‌سنجی بازارها و چشم‌انداز آتی بورس پرداختیم. موسی‌خانی در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد که متاسفانه بورس تهران در اقتصاد ایران، درون چارچوبی حبس شده است و صرفا توسط عده‌ای خاص هدایت می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • نابودبورس99 IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    خدا خودت پوله مارو پس بگیر اگه میتونی اینا نمیدن 3ساله زندگیم نابود شده

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها