برنامه کامل زنگ پایان ۲۸ دی ۱۴۰۱

زورآزمایی بورس با مقاومت‌ها

همراه باپیام سفیدرو و سینا صفری فعالان بازار سرمایه
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
زورآزمایی بورس با مقاومت‌ها

بورس تهران در روز چهارشنبه کار خود را در محدوده مثبت به پایان رساند و در ابتدا نیز با فشار فروش همراه بود اما به مرور این رنگ سرخ جای خود را در اکثر گروه‌ها به رنگ سبز داد تا بازار سهام بار دیگر امیدها به تداوم روند صعودی را افزایش دهد.

بورس تهران  در روز چهارشنبه کار خود را در محدوده مثبت به پایان رساند و در ابتدا نیز با فشار فروش همراه بود اما به مرور این رنگ سرخ جای خود را در اکثر گروه‌ها به رنگ سبز داد تا بازار سهام بار دیگر امیدها به تداوم روند صعودی را افزایش دهد. شاخص کل بورس طی روز چهارشنبه با یک افزایش ۰.۱۲ درصدی همراه شد. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن با توجه به نزدیک شدن به زمان انتشار گزارش‌های ۹ ماهه و چشم‌انداز مثبت سودآوری و فروش در صنایع کوچک، در محدوده مثبت پیگیری شد و با بازدهی ۰.۴۸ درصدی به کار خود پایان داد تا امیدواری‌ها به اوج خود برسد. ارزش معاملات اما به دلیل احتیاط تا نیمه دوم بازار با  کاهش نسبت به روزهای گذشته همراه بود و عدد ۹۶۷۹ میلیارد تومان را به ثبت رساند که با یک خروج پول ۹ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی نیز همراه بود.

بازار سهام در هفته گذشته پر نوسان دنبال شد و در دو روز پایانی به دلیل اخبار ضد و نقیض خودرویی با افزایش عرضه‌ها همراه شد. حال سوال این است که آیا می‌توان به پیشروی بورس در مسیر صعودی امیدوار بود؟ و مهم‌ترین تهدیدهای آن در این مسیر چیست؟

در برنامه زنگ پایان امروز میزبان پیام سفیدرو و سینا صفری؛ فعالان بازار سرمایه بودیم و به بررسی مهم‌ترین متغیرهای تاثیرگذار بر کلیت بازار سرمایه، آخرین تحولات و اخبار پیرامون این بازار و چشم‌انداز آتی آن با توجه به شرایط موجود پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha