۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
بازسازی ۵۰۰ واحد منزل مسکونی محرومین در رودان آغاز شد

در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش کار بازسازی و ترمیم منازل مسکونی محرومین در رودان را آغاز کرد.

فردای اقتصاد: نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به خدمت‌رسانی های تولیت مدرسه علمیه این شهرستان به جامعه محرومین، گفت: توسط تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومین انجام شده و باید این خدمات ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده، در مراسم آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در رودان، گفت: در دیداری که با مهندس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش داشتیم، درخواست حمایت این شرکت از محرومین را دادیم که مورد استقبال مدیرعامل این مجموعه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عبادی زاده افزود: امروز شاهد آغاز عملیات ترمیم و بازسازی منازل محرومین در شهرستان رودان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه مرتبط با بنیاد مستضعفان است و مسئولیت‌هایی در حوزه اجتماعی دارد که به طور مستقیم به محرومین خدمت می‌کنند.

حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب نیز در این مراسم نیزبا بیتان اینکه  خدمت به محرومین جز وظایف ما است و در این راستا باید بدون هیچ منتی خدمتگزاری کنیم، افزود: بر این اساس تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده محرومین شناسایی شده است که کار ترمیم و بازسازی آن‌ها توسط شرکت فولاد کاوه کیش انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فولاد کاوه جنوب کیش متعلق به بنیاد مستضعفان است و تمامی سود این شرکت صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود خاطرنشان کرد: همواره تاکید رییس بنیاد مستضعفان این بوده که در کنار بنیاد علوی ما نیز کار خدمت به محرومین را انجام دهیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عدالت تولیت مدرسه علمیه شهرستان رودان نیز دراین مراسم گفت: در مرحله اول بخش زیادی از ایزوگام منازل آسیب‌دیده توسط شرکت کاوه جنوب کیش تامین شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار