۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
باند سارقان هالیوودی غرب تهران شناسایی شدند + تصاویر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۱۰ باند سرقت در شهرستان‌های غرب پایتخت خبر داد. در این عملیات ۳۷۶ فقره اموال سرقتی کشف و ۳۳۵ سارق و مال‌خر دستگیر شدند.

تسنیم: سردار کیوان ظهیری ظهر امروز در بیست و ششمین مرحله طرح امنیت محله محور با اشاره به اجرای ۲۰۰ فقره حکم قضایی در غرب استان تهران اظهار داشت: ۱۰ باند سرقت در شش شهرستان‌های غرب استان تهران متلاشی و ۳۳۵ سارق و مال‌خر دستگیر شدند که ۲۰۰ نفر از سارقین سابقه کیفری دارند.

وی افزود: در این مرحله از طرح ۳۷۶ فقره اموال سرقتی در غرب استان تهران کشف شده که بر اساس اصول ناجا اموال مکشوفه باید تحویل مالباختگان شود.

باند سارقان غرب تهران شناسایی شدند+ تصاویر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: ۱۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح امنیت محله محور کشف و به مالباختگان تحویل داده شده است.

ظهیری با تأکید بر برخورد با فروشندگان مواد مخدر گفت: ۱ تن و ۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران کشف و ۱۹۰۱ سوداگر مرگ و قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

باند سارقان غرب تهران شناسایی شدند+ تصاویر

وی با بیان اینکه اولویت پلیس پاک‌سازی پارک‌ها و بوستان از حیث فروشندگان مواد مخدر است عنوان کرد: ۵۳ وسیله نقلیه از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع کالای قاچاق کشف شد و ارزش آن بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان بوده است که روند مبارزه با جرائم اقتصادی با قدرت ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها