۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
مشکل در سامانه رتبه بندی معلمان

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه زمان بندی مشخصی دارد و اگر فردی در زمان تعیین شده وارد سایت نشود، سامانه به فرد اطلاع می‌دهد تا در زمان مقرر به سامانه مراجعه کند.

سجاد سیاح، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره مشکل در سامانه رتبه بندی معلمان گفت: ما در این چند روز هیچ گزارشی مبنی بر مشکل در سایت rtb.medu.ir و سامانه رتبه بندی معلمان نداشته ایم.

او توضح داد: سامانه زمان بندی مشخصی دارد و اگر فردی در زمان تعیین شده وارد سایت نشود، سامانه به فرد اطلاع می‌دهد تا در زمان مقرر به سامانه مراجعه کند.

مشکلات سامانه رتبه بندی معلمان 

سیاح درباره مشکلات سامانه گفت: اگر کسی در سامانه رتبه بندی و سایت rtb.medu.ir با مشکل مواجه شد، می‌تواند با مراجعه به سامانه نرم افزار پشتیبانی سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش با آدرس ticket.medu.ir سوالات متداول و مشکلات خود را بیان کند که کمتر از چند ساعت همکاران ما پاسخ را اعلام می‌کنند.

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش تاکید کرد که سامانه نرم افزار پشتیبانی سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش با آدرس ticket.medu.ir از روز اول هفته به صورت آزمایشی و یکشنبه به طور رسمی فعال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دهقانی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    دوره ضمن خدمت نمیشه بارگذاری انجام‌داد
  • فتحيه گليجاني IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    با سلام چرا وقتي مداركو بارگذاري ميكنم و مينويسه با موفقيت ثبت شد وقتي روي سنجاق ميزنم باز نميشه و not found مينويسه