۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای جذب بازیکن جامانده از فهرست استقلال

با بیرون ماندن کاوه رضایی از فهرست این تیم حالا او به عنوان بازیکن آزاد گزینه مناسب خط حمله سه تیم مدعی لیگ برتری است

پنجره تابستانی فوتبال ایران بسته شد و حالا باشگاه‌های لیگ برتری فقط می‌توانند مشروط به داشتن جای خالی در فهرست نفراتشان تا سقف سه بازیکن آزاد از سهمیه فیفا را به خدمت بگیرند.

در این میان باشگاه استقلال که فهرست 20 نفره بزرگسالانش پر شده بود در تلاش بود تا با توافق با یکی از نفراتش جای خالی برای جذب کاوه رضایی باز کند که هنوز موفق به ثبت قراردادش نشده بود ولی این اتفاق رخ نداد و ارسلان مطهری و 1-2 گزینه دیگر تن به فسخ قرارداد ندادند تا نام رضایی از فهرست آبی‌ها بیرون بماند و حالا او به عنوان بازیکن آزاد تبدیل به گزینه مناسب خط حمله سایر تیم‌ها شده است.

اگر رضایی بخواهد در استقلال بازی کند باید تا نیم فصل بیرون بنشیند و با توجه به در پیش بودن جام جهانی و اینکه می‌خواهد از شانس اندکش برای حضور در قطر استفاده کند بعید است در این شرایط راضی به بیرون ماندن شود و به همین دلیل به زودی احتمالاً شاهد پیوستن او به یک تیم داخلی دیگر هستیم.

طبق اخبار رسیده، رضایی در حال حاضر سه پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد.

یکی از این پیشنهادات از پرسپولیس است. قرمزهای پایتخت که در سال‌های گذشته چند بار دنبال جذب کاوه رضایی بودند و هر بار در به خدمت گرفتن او شکست خوردند و حالا می‌خواهند بار دیگر شانس خود را در این خصوص امتحان کنند. ظاهراً مشکلاتی در خصوص جذب شیخ دیاباته برای قرمزها پیش آمده و حالا که گزینه‌ای مثل رضایی در دسترس دارند و پیشنهادی به او ارائه دادند تا در صورت امکان وی را زوج لوکادیو در فصل جدید قرار دهند. رضایی هنوز جواب قطعی به پیشنهاد پرسپولیس نداده است.

تیم دیگر سپاهان اصفهان است که هنوز نتوانسته جای خالی شهباززاده را در خط حمله پر کند و بازیکنی در پست مهاجم نوک به خدمت بگیرد و تنها بازیکن تخصصی طلایی پوشان در حال حاضر شهریار مغانلو است و اگر مشکلی برای او پیش بیاید باید از یکی از وینگرها در پست خط حمله استفاده شود و از همین رو سپاهان قصد دارد شرایط جذب کاوه رضایی را امتحان کند. سپاهانی‌ها سیاست مذاکره در سکوت را در نقل و انتقالات فصل جاری در پیش گرفتند و تلاش داشتند تا حدالامکان جلوی رسانه‌ای شدن مذاکرات خود با بازیکنان را بگیرند ولی اکثر نفراتی که برای جذبشان اقدام کردند را در نهایت به خدمت گرفتند و با توجه به کارنامه خوب محمدرضا ساکت در موارد این چنینی نشان می‌دهد که بعید نیست بی سرو صدا و یکباره باشگاه از او رونمایی کند.

در نهایت باشگاه تراکتور هم سومین مشتری رضایی است. این باشگاه پس از اینکه پیمان بابایی را از دست داد در خط حمله به دنبال جذب بازیکن بود و با گزینه های مختلفی وارد مذاکره شد که هیچکدام به نتیجه نرسید و آخرینش ارسلان مطهری بود که به توافقات خوبی هم منجر شده بود ولی در نهایت این بازیکن با استقلال فسخ نکرد تا در تیم ماندگار شود و رضایی به جایش از فهرست خارج شود. حالا تراکتوری‌ها که خرید مهاجم برایشان از نان شب واجب‌تر است گزینه دیگری به جز رضایی در دسترس ندارند و برای جذب او وارد عمل شدند، هرچند کارشان در رقابت با پرسپولیس سپاهان سخت است.

منبع: ایلنا

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها