۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
طرح سوال از رئیسی در دستور کار مجلس؟

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت تاکید کرد.

ایسنا: جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) در تذکری با طرح این پرسش که چرا در کشور قانون رعایت نمی‌شود، گفت: دو سال است که قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان دولت تصویب شده اما دولت آن را اجرا نمی‌کند که با این وضعیت شأن قانون‌گذاری مجلس رعایت نمی‌شود.

وی ادامه داد: افراد بازنشسته چهار برایر بیشتر از کارمند مخارج دارند.مجلس قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان دولت را تصویب کرد اما اجرا نشده است اگر قرار باشد قوانین مصوب به مرحله اجرا نرسد در واقع کار بیهوده‌ای انجام داده‌ایم.

نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای‌عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.

وی در پایان گفت: متأسفانه مجلس در رابطه با این موضوعات کوتاه آمده چون سوال، برخورد و استیضاح نمی‌کند. کار به جایی رسیده که به زودی باید طرح سوال از شخص رئیس‌جمهوری در دستور کار قرار گیرد و ایشان در رابطه با این وضعیت نابسامان اقتصادی به خصوص بازنشستگان و مستمری بگیران پاسخگو دهند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    بازنشسته خیلی بیچاره هست مخصوصا شغل دوم نداره باید حقوقش زیاد شود

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها