۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
بهترین عملکرد بیت کوین از سال ۲۰۱۹ تاکنون

شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) در ساعت ۴ بعد از ظهر امروز اعلام شد، همراه با این خبر بیت کوین در کمتر از یک ساعت به ۲۶ هزار دلار رسید.

فردای اقتصاد: شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) در ساعت ۴ بعد از ظهر امروز اعلام شد و مطابق با آن تورم سالانه در ماه فوریه برابر ۶ درصد و تورم ماه به ماه برابر ۰.۴ درصد و مطابق انتظارها اعلام شد. شاخص Core CPI ماهانه در ماه فوریه تنها شاخصی بود که مطابق انتظار پیش نرفت. این شاخص برابر ۰.۵ درصد اعلام شد که انتظار می‌رفت ۰.۴ درصد باشد. بیت کوین با انتشار این خبر در طی زمان کوتاهی رشدی بیش از ۷ درصد را ثبت کرد.

شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو است. همچنین Core CPI (همان CPI با در نظر گرفتن تمام کالاها غیر از خوراک و انرژی) نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

این در حالی است که شاخص CPI سالانه در ماه ژانویه ۶.۴ درصد بود که اکنون ۰.۴ درصد کاهش یافته است و در مورد Core CPI نیز نرخ ماه ژانویه برابر ۰.۴درصد بود که ۰.۱درصد افزایش یافته است.

واکنش لحظه‌ای قیمت بیت کوین با اعلام این خبر

در کمتر از یک ساعت بعد از انتشار این خبر بیت کوین با ۲ هزار دلار رشد، از مرز ۲۶ هزار دلار گذشت و رشد ۱۰ درصدی را ثبت کرد.

بهترین عملکرد بیت کوین از سال ۲۰۱۹ تا کنون

نمودار زیر نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱۵ دقیقه‌ای است. همان‌طور که مشخص است با اعلام این خبر بازار انگیزه لازم را برای حمله مجدد به مقاومت سنگین ۲۵,۲۰۰ دلار پیدا کرده و نه تنها آن را شکست بلکه به بالای ۲۶ هزار دلار صعود کرد.

همراه با این خبر و رشد قیمت بیت کوین، سایر رمزارزها نیز رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کردند.

بیت کوین در سه روز اخیر بهترین عملکرد را از سال ۲۰۱۹ تا کنون ثبت کرده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha