۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
۳ توصیه مدیر مالی برند آرایشی استی‌لادر

فردای اقتصاد: تریسی تراویس، مدیر مالی برند مشهور آرایشی استی‌لادر، که سابقه کار در شرکت‌های بزرگی همچون پپسی را در کارنامه خود دارد، در مصاحبه‌ای با نشریه فورچون سه توصیه به مدیرهای مالی ارایه کرده است:

  1. استراتژیک باشید. وقتی به آنچه در چند سال گذشته روی داد به ویژه پاندمی و تأثیری که بر کسب‌وکار داشته است فکر می‌کنیم، متوجه می‌شویم مدیران مالی نقش مهمی در زنده ماندن کسب‌وکارها در طول این مدت ایفا کرده‌اند، و همچنین می‌توانند برای تسریع رشد اقتصادی آماده شوند.
  2. یک مدیر همه‌شمول باشید. تراویس توضیح می‌دهد: «جذب استعدادها به طور فزاینده‌ای دشوار شده است. و شما نمی‌توانید فقط در بخش محدودی از جمعیت به دنبال مهارت‌هایی باشید که به دنبال آن هستید. با وسعت گستره افراد، بهترین استعدادها را به دست خواهید آورد. در هر انجمن مالی که من به آن می‌روم، جذب، حفظ و آموزش استعدادها در راس دستور کار است. او ادامه می‌دهد: «بیش از ۸۰ درصد از کارکنان استی‌لادر زن هستند و بیش از ۶۰ درصد از رهبران شرکت نیز زن هستند. ما ابتکارات عمومی زیادی داریم زیرا این موضوع به افزایش حضور زنان اقلیت در همه سطوح مربوط می‌شود، و ما می دانیم که پیشرفت برای زنان سیاه پوست و اسپانیایی تبار و به ویژه زنان سیاه‌پوست چالش‌برانگیزتر است.
  3.  مهارت‌های دیجیتال کسب کنید. تراویس می‌گوید: «همه شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای دیجیتالی می‌شوند. "خوشبختانه، من مسئولیت بخش IT را هم بر عهده دارم، و چند مورد از هیات‌مدیره‌هایی در آن‌ها عضو هستم هم مربوط به شرکت‌های دارای فناوری هستند. من سعی می‌کنم خودم را در تمام فناوری‌های جدید غرق کنم. وقتی با مدیرعامل روی استراتژی شرکت کار می‌کنید، منابع را به آنچه برای رشد آینده مهم است اختصاص می‌دهید و به شرکت کمک می‌کنید منسوخ نشود، داشتن مهارت‌های دیجیتال بسیار مهم است. تراویس در مورد فناوری می‌گوید که سازمان مالی او در استی‌لادر ابتکاری به نام «مالی دیجیتال» را راه‌اندازی کرده است، جایی که آنها در حال بررسی چگونگی دیجیتالی کردن بیشتر فرآیندهای سر به سر( end to end) هستند و «قطعاً یکی از حوزه‌های آن، پیش‌بینی است».

تراویس در واقع یک یادگیرنده دائمی است و همچنان که به سفر خود ادامه می‌دهد، یادگیری خود را به پیش می‌برد.

منبع: فورچون

نویسنده: شریل استرادا

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار