۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
وقتی از عملکرد تیم‌تان ناامید هستید، این ۶ پرسش را بپرسید

فردای اقتصاد: به عنوان یک مدیر، همیشه به تعامل، تلاش و عملکرد تیم خود اطمینان نخواهید داشت. وقتی شک یا ناامیدی در ذهنتان شروع به نشو و نمو می‌کند، چگونه باید واکنش نشان دهید؟ با پرسیدن این شش پرسش از خود شروع کنید.

  • آیا در مورد انتظاراتم "شفاف" بوده‌ام؟ بدون این عامل، تیم شما احساس هدفمندی نمی‌کند - یا نمی‌تواند زمان، انرژی و منابع خود را به صورت استراتژیک سازماندهی کند.
  • آیا این انتظارات منطقی است؟ اگر اهداف فعلی غیرواقعی هستند، ممکن است لازم باشد به دنبال منابع بیشتری باشید یا انتظارات خود را دوباره تنظیم کنید. همچنین ممکن است لازم باشد راهنمایی بیشتری برای کمک به تیم خود در دستیابی به اهدافش ارائه کنید.
  • آیا ممکن است اتفاق دیگری رخ داده باشد؟ اگر متوجه افت عملکرد فردی شدید، گفتگوی مستقیم و مهربانانه داشته باشید تا علت آن را بیابید. صبور باشید: ممکن است رویدادهای زندگی شخصی آن‌ها در کار دخیل شده باشد، مانند بیماری یکی از اعضای خانواده، جدایی، یا مسئولیت‌های مراقبتی اضافی.
  • آیا من عاملی بر سر راه تیم هستم؟ به تیم خود استقلال بدهید تا چشم‌انداز شما را محقق کند. مدیریت خرد نکنید.
  • آیا من همه را با یک نگاه استاندارد می‌بینم؟ مراقب تعصب ناخودآگاه خود باشید. اگر مطمئن نیستید که با همه منصف هستید یا خیر، با یک همکار مورد اعتماد صحبت کنید تا دیدگاه او را در مورد وضعیت دریافت کنید.
  • آیا بازخورد خوب و به موقع ارائه می‌کنم؟ به محض اینکه یک ناهماهنگی احتمالی مشاهده شد، تماس بگیرید و یک مکالمه صریح راه بیاندازید. بسیار بهتر است که این موضوع را زود تشخیص دهید، و اجازه ندهید مسائل، غامض و پیچیده شوند.

منبع: HBR

نویسندگان متن کامل: ایمی برنارد بان و نوئمی لو پرتل

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار