۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کنایه تند نماینده مجلس: سفره‌ مردم کوچک که نه بلکه جمع شده

نماینده مجلس: «سفره‌ها» در حوزه انتخابیه من، نه فقط کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی، «جمع شده»

جماران: اسحاقی گفت: من می‌بینم در حوزه انتخابیه نه تنها سفره‌ها کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی و خشکسالی و نبود نهاده‌های دامی سفره‌ها جمع شده است! لذا اجرای طرح کالابرگ می‌تواند سفره خانواده‌ای را دوباره پهن کند و ما حق نداریم با تصمیمات خود، گوشت و مرغ و روغن و برنج را از سفره‌های مردم حذف کنیم.

سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماجرای عدم پرداخت حقوق معلمان در اسفند ۱۴۰۱ گفت: خیانت بود که در روزهای آخر سال با سومدیریت به اعتماد بزرگترین سرمایه تعلیم و تعلم کشور خدشه وارد شد.

سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در تذکر شفاهی امروز خود گفت: خیانت بود که در روزهای آخر سال با سومدیریت به اعتماد بزرگترین سرمایه تعلیم و تعلم کشور خدشه وارد شد و چرا در کشور نسبت به محاکمه خائنین بی‌توجه هستیم و این بی‌تفاوتی باعث رنجش مردم شده است.

وی افزود: من می‌بینم در حوزه انتخابیه نه تنها سفره‌ها کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی و خشکسالی و نبود نهاده‌های دامی سفره‌ها جمع شده است! لذا اجرای طرح کالابرگ می‌تواند سفره خانواده‌ای را دوباره پهن کند و ما حق نداریم با تصمیمات خود، گوشت و مرغ و روغن و برنج را از سفره‌های مردم حذف کنیم.

اسحاقی با انتقاد از حذف واردات خودرو سواری گفت: دشمن بر روی عملکرد و تصمیمات خودروسازان نه تنها حساب ویژه باز کرده، بلکه نتیجه گرفته است، به خدا قسم شرایط تامین خودرو و کیفیت آن در کشور جنایت است و تصمیمات در این حوزه داغ بر دل مردم گذاشته است و واردات خودرو به نفع خودروسازان و گروهی خاص تصمیم گیری می‌شود و این غول هفت سر ریشه‌اش کجاست که هر تصمیمی در کشور برای خودرودار شدن مردم می‌گیریم مانع می‌شود و با وقاحت روز به روز قیمت را افزایش و شرایط را ظالمانه تر می‌کند، این چه شرطی است که مردم عزیزمان را برای خودرودار شدن مجبور می‌کند ۹۰ میلیون بلوکه کند و خودرو را می‌فروشد و بعد از آنکه شرایط را نمی‌تواند اخذ کند، برای گرفتن همان خودرو دچار مشکل می‌شود. مقام معظم رهبری فرمودند قدرت پیش‌بینی پذیری و برنامه‌ریزی و اگر دستگاه‌ها قدرت پیش‌بینی داشته باشند، باید از همین حالا به فکر نهاده‌های دامی باشیم و اگر این کار را نکنیم، ولله قسم با کمبود گوشت مرغ و گوشت قرمز مواجه می‌شویم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها