۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
موشک باران شدید اسرائیل از خاک لبنان+ فیلم

رسانه‌ها از حمله راکتی گسترده از خاک لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر می‌دهند.

مهر: رسانه‌ها امروز پنجشنبه از موشک باران گسترده شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، آژیر خطر در شهرک صهیونیستی «شلومی» به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری ادعا کردند که سامانه پدافندی گنبد آهنین ۲ موشک به سمت یک هدف ناشناس شلیک کرده است!

بر اساس اعلام رسانه‌ها، برخی منابع خبری گزارش دادند که طی مدت ۱۰ دقیقه حدود ۱۰۰ فروند راکت از جنوب این کشور به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این ارتباط ادعا کرد که یک راکت شلیک شده از لبنان از سوی سامانه گنبد آهنین رهگیری شده است!

این منبع در عین حال افزود: صدای انفجار مهیبی در آسمان منطقه اشغالی الجلیل شنیده شده است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره خبر داد: پناهگاه‌ها در منطقه «کرمئیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی به طور کامل به روی صهیونیست‌ها باز شده است. ستاره سرخ داود هم اعلام کرد که تا این لحظه ۳ صهیونیست در حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی بین حزب الله، حماس و جهاد اسلامی هماهنگ شده بود. منابع عبری زبان از بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی به طور کامل در پی حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

به گزارش این منبع، «آموس یدلین» تحلیلگر نظامی اسرائیلی در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که توان بازدارندگی اسرائیل در برابر دشمنانی که از نزدیک نظاره گر شکاف و اختلافات داخلی ما هستند، به کلی از بین رفته است.

«نوعم امیر» تحلیلگر اسرائیلی اعلام کرد: بزرگ‌ترین مشکلی که اسرائیل از سال ۲۰۰۶ تا به امروز با آن مواجه است، این است که حملات موشکی از سمت لبنان را چگونه باید پاسخ دهد!

مرکز اطلاع رسانی فلسطین افزود: شهردار نهاریا در شمال فلسطین اشغالی هم دستور بازگشایی پناهگاه‌ها به روی صهیونیست‌ها را داده است.

در فیلم زیر لحظه شلیک موشک از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی به نمایش درآمده است.

بر اساس اعلام این رسانه، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که حملات موشکی از سمت لبنان توسط گروه‌های مرتبط با حماس و با چراغ سبز و موافقت کامل حزب الله انجام گرفته است. منابع اسرائیلی اعلام کردند که تا این لحظه ۳۷ بار آژیر خطر در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

تصاویری از خسارت موشک‌ها و راکت‌های پرتاب شده به سمت سرزمین‌های اشغالی در تصاویر زیر به نمایش درآمده‌اند.

پرواز هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان

خبرنگار النشره گزارش داد که هواپیماهای جاسوسی اسرائیلی در ارتفاع پایین بر فراز جنوب لبنان به پرواز درآمده‌اند.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارزیابی سرویس‌های امنیتی این است که حملات موشکی از لبنان در واکنش به تحولات مسجدالاقصی رخ داده است.

رسانه‌های این رژیم مدعی شدند: حدود ۳۰ موشک از اراضی لبنان به سمت اسرائیل شلیک شده است که گنبد آهنین ۱۵ موشک را رهگیری کرده است.

خبرنگار المنار گزارش داد: توپخانه رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵ گلوله به جنوب لبنان دنبال حملات موشکی از لبنان شلیک کرده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها