۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
قیمت خودرو اقتصادی داخلی جانشین پراید اعلام شد

تولید خودرو اقتصادی که از یکی دو سال قبل وعده آن داده شده بود در حال به ثمر رسیدن است و این خودرو که فعلا نامی برای آن در نظر نگرفته شده پنجشنبه گذشته در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد.

فردای اقتصاد: اولین خودرو اقتصادی تولید داخل که به نوعی جانشین قیمتی پراید در بازار به حساب می آید با داخلی سازی پلتفرم رنو کویید تولید شده است که قبل از بازگشت تحریم‌ها قرار بود خودش در ایران به تولید برسد.

اولین خودرو اقتصادی کشور یک خودرو کراس اوور جمع و جور است که قرار است با قیمتی کاملا اقتصادی با توجه به شرایط کنونی اقتصادی تولید و عرضه شود. البته با توجه به افزایش هزینه ها و قیمت نهاده‌های تولید نباید انتظار قیمت خودرو ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومانی را داشت.

عبدالله توکلی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت، در خصوص قیمت گذاری خودروی اقتصادی ایران‌خودرو و سایپا در حاشیه نمایشگاه تحول در صنعت خودرو گفت: خودرو اقتصادی از ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان براساس فیچرهای (آپشن) مختلفی که در آن دیده می شود قیمت گذاری خواهد شد.

این محصول مشترک سایپا و ایران خودرو اواسط سال ۱۴۰۲ راهی بازار خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    یک پراید بزک کرده جدید. خدایا واقعا ایرانی به این درحه از رکود و اضمحلال در طراحی و نوآوری افتاده است که فقط در چارچوب و حول و حوش پرا56ید میتواند فکر کند .
  • رضا ایمانی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    اینم مثل سایر خودروهای اقتصادی دیگه اشونه . از الان معلومه خودرویی که تا سال دیگه میخواد بیاد به بازار قیمتش چند . شما قیمتش رو از 250 برو بالا . چون با یکسری اپشنهای اضافه هم حساب کنید حداقل قیمت نزدیک به خودروی دنا هست
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    خدا عاقبتش رو ختم به خیر کنه
  • ناصر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    اگر زه داشته باشه احتمالا بالاترمیره سپرش مقدار یک سانت لبه داشته باشه ۵۰گرونترمیشه چراغش مکعبی باشه بالله لوزی ۱۰۰بالاترمیره خلاصه تمام آپشن ها شامل پول گرفتنه همچین گفته آپشن انکارهواپیما بدون سرنشین ساختن همون پراید و تیبا هستش نهایتش