۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
حکم راه‌زنان خوزستان صادر شد

رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان‌عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.

تسنیم: علی دهقانی اظهار کرد: سال گذشته چند فقره سرقت در مسیرهای جاده‌ای اندیمشک به اهواز و اهواز به آبادان رخ داد که بلافاصله دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر شد و عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند و پس از انجام تحقیقات لازم و صدور کیفرخواست در دادسرای مرکز استان، شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز به اتهام آنان رسیدگی و رأی این پرونده را صادر کرد.

وی ادامه داد: طبق رأی صادره متهم ردیف‌اول این پرونده به‌اتهام مباشرت در محاربه از طریق راهزنی مسلحانه، به‌مدت ۳۵ سال و متهم ردیف‌دوم نیز به‌اتهام معاونت در همین عنوان جرم، به تحمل ۱۵ سال و یک روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

دهقانی گفت: شعبه ۳۹ دیوان‌عالی کشور پس از اعتراض وکلای متهمین، فرجام‌خواهی آنان را وارد ندانست و رأی صادره را تأیید کرد که این رأی قابل اجراست.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان با تأکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها