۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
اطمینان خاطر ستاره پرسپولیس به یحیی در رختکن!

دانیال اسماعیلی فر به بازی مقابل صنعت نفت خواهد رسید.

به گزارش خبرورزشی، دانیال اسماعیلی فر یکی از خریدهای جدید پرسپولیس در این فصل بود که جانشین رامین رضاییان شد. دانیال که مهره ثابت پرسپولیس در ۳ بازی ابتدایی بوده، یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی به حساب می آید و سرمربی پرسپولیس حساب ویژه ای روی توانایی های دانیال باز کرده است.

اسماعیلی فر هم در این چند بازی عملکرد خوبی داشت و کادرفنی پرسپولیس هم از این بازیکن رضایت داشتند. دانیال که در بازی مقابل آلومینیوم بارها از سمت راست نفوذ کرده بود، در دقیقه ۶۶ بازی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و جای خودش را به سیامک نعمتی داد.

اسماعیلی فر دچار کشیدگی عضله شد و نتوانست به کار ادامه دهد. موضوعی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد و یحیی گل محمدی هم ترسید برای بازی مقابل صنعت نفت این بازیکن را در اختیار نداشته باشد. اسماعیلی فر اما بعد از بازی و در رختکن تا حدود زیادی خیال گل محمدی را راحت کرد و به سرمربی پرسپولیس گفت مشکلی برای بازی بعد نخواهد داشت و مصدومیتش جدی نیست.

همچنین فرشاد فرجی هم در اواخر بازی مقابل آلومینیوم دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پشت پا شد ولی مشخص نیست به بازی بعد برسد یا خیر.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    میخوام نرسه به هیچ بازی برو بازی رامین را ببین تا متوجه بشی رامین ی تنه سپاهان را قوی کرده 3 بازی کرده هر 3 بازی عملکردش عالی بوده ولی دانیال 3 بازی عملکرد خیلی ضعیف حیف شد یحیی خیلی اشتباه کرد رامین را از دست داد بدترش ایته که رامین رفت تو تیم رقیب اصلی و اون تیم را قویتر کرد یحیی بازیکن شناس نیست

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها