۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
زمان ثبت نام جدید در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد+ جزییات

وزیر صمت: ما در امسال برنامه‌ریزی می‌کنیم که در نیمه دوم سال فروش قسطی و لیزینگی را هم شروع می‌کنیم. در اردیبهشت هم یک دوره دیگر ثبت نام خواهد شد.

 عصر ایران: سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه صف با بیان اینکه درحال‌حاضر ساز و کار نوبت‌دهی جایگزین قرعه کشی شده، گفت: اطمینان می‌دهیم به همه کسانی که ثبت نام می‌کنند، خودرو می‌رسد. قبلا چند میلیون نفر شرکت می‌کردند، ولی ۲۰ هزار خودرو عرضه می‌شد. اما از پارسال نوبت‌دهی جایگزین قرعه کشی شد و از هفته آینده تحویل خودروها شروع می‌شود. در اردیبهشت هم یک دوره دیگر ثبت نام خواهد شد.

فاطمی امین گفت: با توجه به خودروهاست، بعضی از خودروها که متقاضی بیشتر دارد دیرتر تحول داده می‌شود، البته می‌توانند جابه‌جا کنند ما در نیمه دوم سال هم به سمت این می‌رویم که فروش قسطی خودرو را فراهم کنیم، ما در سال گذشته در مورد خودروهای سایپا در مهرماه قرعه کشی از بین رفت یعنی مهرماه سال گذشته هر کسی ثبت نام می‌کرد به یک زمان سه ماهه یا چهار ماهه تحویل می‌گرفت، اما ما در امسال برنامه‌ریزی می‌کنیم که در نیمه دوم سال فروش قسطی و لیزینگی را هم شروع می‌کنیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    مردم باید هوشیار و آگاه باشند ، طبق اظهار وزارت صمت قرعه کشی حذف و زمان بندی را جایگزین کرده است ! این بدان معناست که محدودیتی در دریافت و ثبت نام وجود ندارد ، ولی با توجه به میزان تولید سالیانه خودرو آمادگی داشته باشید که خودروهای ثبت نامی به فرزندان و یا به عنوان ارث به نوادگان تان تحویل گردد !!!
  • محمد صابر نبوی پور IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    بنده 100میلیون یکماه پیش وکالتی کردم در بانک ملت جهت ثبت نام در سامانه یکپارچه ولی بعدش منصرف شدم و کلا ثبت نامی انجام ندادم ولی یکماه بیشتره پولمون مسدود شده و پس نمیدن آخه کجای دنیا وقتی ثبت نامی نکردی باید پولت بلوکه بشه لطفاً یه خبری در این مورد تهیه کنید بزارید چون تعداشون هم چند هزار نفره

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها