۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
مهاجم پرسپولیس اضافه وزن دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان به برد برابر آلومینیوم نیاز داشتند و با ارائه بازی هوشمندانه به آن دست یافتند.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک گفت: بازی بدی نبود و تیم پرسپولیس به برد در این بازی نیاز داشت به همین علت بعد از زدن گل اول محتاط بازی می‌کرد. به نظرم سرخپوشان عاقلانه عمل کردند و در نهایت ۳ امتیاز این بازی را گرفتند.

او ادامه داد: این برد از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی را برای سرخپوشان ایجاد کرد تا در دیدارهای بعدی با روحیه بهتری بازی کنند. فشار زیادی بر روی بازیکنان بود و ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم خیلی به پرسپولیسی‌ها کمک کرد.

تیم پرسپولیس طلسم نشده بود 

درخشان درباره اینکه طلسم نبردن پرسپولیس در اراک شکسته شد، گفت: تیم پرسپولیس نتیجه ۲ بازی خود را در شرایط ویژه از دست داد و آن طور نبود که طلسم شده باشد. به هر حال کسب ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم اراک حائز اهمیت بود که آن را به دست آوردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد لوکادیا گفت: این بازیکن یک مقدار به زمان نیاز دارد تا آمادگی خود را به دست آورد.  این بازیکن اضافه وزن دارد  و امیدوارم در تمرینات بتواند به فرم بدنی ایده آل برسد.

تیم آلومینیوم انگیزه مضاعفی برابر پرسپولیس داشت 

او درباره عملکرد تیم آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان آلومینیوم دونده و جوان بودند و با توجه به اینکه در ۲ بازی گذشته پرسپولیس را شکست داده بودند به همین علت انگیزه مضاعفی در این بازی داشتند تا با برد این بازی به اهداف خود برسند. تیم پرسپولیس بازی هوشمندانه ای ارائه کرد و بعد از گل هم ریسک نکرد تا اولین بردش را کسب کند.

پرسپولیس باید نحوه بازی خود را تغییر بدهد 

درخشان درباره نقطه ضعف پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس باید شکل بازی خود را تغییر بدهد. بازیکنان این تیم زیاد پاس به عقب می‌دهند تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند، اما یک اشتباه باعث از دست رفتن توپ می‌شود و یک موقعیت به حریف می‌دهند.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی استقلال و مس کرمان گفت: استقلالی‌ها هم همانند رقیب خود با یک گل توانستند از سد تیم مس کرمان عبور کنند. به نظرم در هفته‌های بعدی بازی‌های لیگ روانتر و جذابتر می‌شود. عدم هماهنگی بازیکنان باعث شده که تیم‌ها روان و شاداب بازی نکنند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها