۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
پرسپولیس محکوم شد / جریمه ۵۰۰ میلیون برای پرسپولیس

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام و پرسپولیس را محکوم کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت پوریا آریاکیا از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد، همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به‌میزان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۷ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد، همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به‌مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۲ میلیون و ۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد، همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به‌میزان ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت مهرداد حبیبی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به‌مبلغ یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از محمد طیبی، این بازیکن به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه نفت مسجدسلیمان محکوم شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha