۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
برنامه جدید رئیسی برای حجاب اعلام شد

رئیس‌جمهور در نشست با دانشجویان به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، ساخت ۴میلیون مسکن، عدم‌هماهنگی مواضع برخی دولتمردان، انتصابات، فیلترینگ، موضوع عفاف و حجاب و سفرهای استانی پاسخ داد.

تسنیم: جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در نشستی صمیمی با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که عصر جمعه با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون اجرایی و رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و همراه با ضیافت افطار برگزار شد، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و رئیس‌جمهور پس از ۲ ساعت شنیدن سخنان صریح ۱۳ تن از مدعوین، به برخی سؤالات و شبهات مطرح‌شده از سوی ایشان پاسخ گفت.

با برنامه‌ریزی مانع تحقق خواست دشمن در تبدیل موضوع حجاب به یک مسئله امنیتی خواهیم شد

وی در ادامه به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به‌دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعاً اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.

رئیس‌جمهور همچنین راجع به موضوع سفرهای استانی دولت نیز گفت: سفرهای استانی دولت یکی از اقدامات مثبت و اصولی، به‌خلاف سیاست مرکزنشینی دولتمردان و با هدف شناخت مسائل و مشکلات اقصی نقاط کشور از نزدیک، تعیین اولویت‌ها با استفاده از نظر نخبگان، صاحب‌نظران و مسئولان استانی و برنامه‌ریزی برای رفع آنهاست. بنای دولت استمرار این سفرها تا رفع مشکلات در استان‌هاست. شخصاً معتقد به مباشرت در کارها هستم؛ گزارشات مکتوب را کافی نمی‌دانم و بر اساس تجربیات کاری، حضور میان مردم را برای تصمیم‌گیری و حل مشکلات راهگشا می‌دانم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها