۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
به‌روزرسانی‌های جدید ویدیوهای کوتاه اینستاگرام

اینستاگرام که این روزها در رقابت نزدیک با تیک‌تاک است به روزرسانی جدیدی انجام داده که شامل ویرایش ویدیو، صدا، متن و استیکر را به ویدیوهای ریلز (Reels) می‌شود.

فردای اقتصاد -  اینستاگرام که این روزها در رقابت نزدیک با تیک‌تاک است به روزرسانی جدیدی انجام داده که شامل ویرایش ویدیو، صدا، متن و استیکر را به ویدیوهای ریلز (Reels) می‌شود.

امکان ادیت ویدیوهای بخش ریلز پیش از این هم در اینستاگرام وجود داشت اما با به روزرسانی جدید این کار ساده‌تر شده و ابزار ویرایش ویدیو امکانات تازه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

این شبکه اجتماعی همچنین دسترسی به  ویدیوهای ریلز تازه ترند شده و یا موزیک‌ها و هشتگ‌هایی که در بخش ریلز استفاده شده‌اند را فراهم کرده تا تولید کنندگان محتوا بتوانند از این الگوهای موفق استفاده کنند. 

اینستاگرام به جز اینها بخش تحلیل و آنالیز آمارهای ریلز (Insight)  را هم بهبود داده تا تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام با جزییات بیشتری در جریان بازدید از محتواهایشان قرار بگیرند. به این ترتیب آمارهای تماشای کامل و متوسط تماشای محتواها در اختیار کاربر قرار گرفته است. 

در واقع این آمارها به تولیدکنندگان محتوا این امکان را می‌دهند که متوجه شوند کدام بخش از ویدیوهای آنها بیشتر مورد بازدید قرار گرفته و یا مثلا در کدام بخش از ویدیو کاربران از تماشای بقیه محتوا صرف نظر کرده‌اند. 

اینستاگرام همچنین در بخش اعلانات (Notification) این امکان را اضافه کرده که کاربران متوجه شوند دنبال‌کنندگان از کدام محتوای ریلز علاقه‌مند به دنبال کردن آن‌ها شده‌اند. 

به‌روزرسانی‌های جدید ویدیوهای کوتاه اینستاگرام

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار