۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
ماجرای همسایه کنجکاوی که راز جنایت را برملا کرد

زنی که شاهد جا به جا کردن جسد توسط مرد همسایه بود، موضوع را به پلیس گزارش داد.

جوان: زن همسایه وقتی دید پسر جوانی در حال حمل جسم پتوپیچ شده‌ای از داخل ساختمانی داخل خودرویش است، کارآگاه‌بازیش گل کرد و پسر جوان را تحت نظر گرفت تا اینکه متوجه شد پای مردی از داخل پتو بیرون زده است که بلافاصله موضوع را به پلیس خبر داد.

بعدازظهر روز دوشنبه ۲۱ فروردین‌ماه، زنی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و گفت پسر همسایه‌شان را دیده که جسد مردی را داخل پتویی پیچیده و کشان‌کشان به بیرون منتقل کرده است.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران به محل حادثه رفتند و از زن همسایه تحقیق کردند. وی در توضیح ماجرا گفت: «ساعتی قبل از پنجره خانه‌ام به بیرون نگاه می‌کردم که دیدم پسر همسایه‌مان از داخل ساختمان در حال ساخت‌شان جسم پتوپیچی را کشان‌کشان به طرف خودرویش می‌برد. کنجکاو شدم و پسر جوان را زیر نظر گرفتم که ناگهان پای مردی از داخل پتو بیرون زد و پسر جوان هم بلافاصله روی آن را پوشاند و به سرعت به طرف خودرویش برد و داخل صندوق عقب گذاشت. همان لحظه متوجه شدم داخل پتو یک جسد است که پسر جوان به صورت مخفیانه قصد دارد آن را به مکان نامعلومی انتقال دهد، به همین خاطر تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر بدهم.» بدین ترتیب مأموران به دستور قاضی امیرحسین مردانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را درباره این حادثه ادامه دادند تا اینکه چند ساعت بعد پسر جوان را هنگام برگشت به ساختمان بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد در ادعایی عجیب گفت: جسد متعلق به کارگر ساختمانی ما بود. او مدتی بود در ساختمان کارگری می‌کرد و معتاد به موادمخدر هم بود. او همیشه مواد مصرف می‌کرد و به تذکرات ما توجهی نمی‌کرد تا اینکه امروز صبح متوجه شدم بر اثر مصرف زیاد موادمخدر داخل ساختمان فوت کرده است. وقتی با جسد او روبه‌رو شدم، خیلی ترسیدم و احتمال دادم اگر موضوع را به پلیس خبر بدهم برایم دردسر ایجاد شود، به همین خاطر تصمیم گرفتم جسد را به بیرون منتقل کنم و از شر آن خلاص شوم. من، جسد را پتوپیچ کردم و می‌خواستم داخل خودرویم بگذارم و بعد به بیرون منتقل کنم. جسد سنگین بود برای همین مجبور شدم پتو را روی زمین بکشم که بدشانسی آوردم و همسایه مرا دید، از طرفی هم پاهای مرد فوت شده از پتو بیرون زد. به‌هرحال جسد را به بیرون بردم و در بیابان‌های اطراف تهران گودالی کندم و دفن کردم. فکر می‌کردم کارم را درست انجام داده‌ام، اما از اول تصمیمم اشتباه بود.

با اعتراف متهم، مأموران همراه پسر جوان به محل دفن جسد رفتند و جسد را کشف و برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل کردند.

متهم به دستور قاضی جنایی برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها