۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
چرا نباید از دستفروش‌ها موبایل بخریم

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد که مصرف کنندگان موبایل از دست‌فروشان نخرند، چراکه اکثر این موبایل‌ها تعمیری یا تقلبی است.

ایسنا: محمدرضا رمضان ، از مردم خواست فقط از فروشگاه‌های دارای جواز کسب و سایت‌های دارای اینماد و معتبر خرید کنند و گفت: برخی سایت‌های غیرمعتبر در حال حاضر کالاهای قاچاق عرضه می‌کنند.

او همچنین تاکید کرد که مصرف‌کنندگان از دستفروشان موبایل نخرند،  چراکه این افراد به هیچ نهادی پاسخگو نیستند و گفت: برخی دلالان مقابل پاساژها دستفروشی می‌کنند و برخی مردم هم که اطلاعات کافی ندارند از آن‌ها موبایل می‌خرند.

به گفته وی اکثر موبایل‌هایی که از سوی دست‌فروش‌ها فروخته می‌شود، تعمیری است و خریدار بعدا دچار مشکل خواهد شد. همچنین تلفن‌های همراه نو آن‌ها نیز اکثرا رجیستری نمی‌شوند. بنابراین مصرف‌کننده دچار مشکل خواهد شد.

رمضان با بیان اینکه از هر ۱۰ شکایت به اتحادیه در این حوزه، هشت مورد مربوط به دست‌فروش‌هاست، تصریح کرد: این افراد معمولا حرفه‌ای هستند و گروهی فعالیت می‌کنند. بنابراین ممکن است مصرف کننده را گیج کنند که فکر کند موبایل ۱۵ میلیون تومانی را به قیمت پنج میلیون تومان می‌خرد. این در حالی است که این موبایل‌ها فیک، تقلبی و یا دارای مشکلات دیگر است.

وی در پایان توصیه کرد که مردم حتی تلفن همران آکبند (کار نکرده) را هم از دستفروش نخرند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها