۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
آتش‌سوزی مخوف در شهرک اکباتان +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز ۳ شهرک اکباتان خبر داد.

ایسنا: سید جلال ملکی، درباره آتش‌سوزی رخ داده در یکی از واحدهای ساختمان ۱۱ طبقه مسکونی در شهرک اکباتان اظهارکرد: در ساعت ۱۶: ۰۱ ظهر امروز آتش سوزی در یکی از بلوک‌های مسکونی واقع در فاز۳ شهرک اکباتان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محله حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی مخوف در شهرک اکباتان +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تجهیزات پشتیبانی نیز به محل اعزام شد، گفت: آتش‌نشان‌ها به فاصله زمانی ۴ دقیقه به محل رسیده و پس از حضور در محل مشاهده کردند که آتش‌سوزی در یک واحد ۱۰۰ متری واقع در طبقه هفتم یکی از بلوک‌های ۱۱ طبقه این ساختمان مسکونی رخ داده است.

ملکی با بیان اینکه بخش زیادی از این واحد شعله‌ور شده و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود، گفت: احتمال سرایت آتش به واحدهای مجاور بسیار زیاد بود و از این رو آتش‌نشان‌ها با تقسیم شدن به دو گروه و انجام تدابیر عملیاتی مناسب همزمان با خاموش کردن آتش به جست و جو در واحدی که آتش‌سوزی رخ داده بود و اطراف آن پرداختند، تا اگه فردی دچار حادثه شده بود، برای نجات و خروج وی اقدام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: همزمان با عملیات خاموش کردن آتش عملیات نجات افراد گرفتار در میان دود نیز انجام شد و بیش از ۴۰ نفر از کسانی که در محدوده حادثه داشتند از طریق راه پله‌های نجات و اضطراری خارج و به بیرون از ساختمان منتقل شدند.

آتش‌سوزی مخوف در شهرک اکباتان +عکس

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشت اظهارکرد: آتش مدتی است که با اقدامات آتش‌نشانان اطفاء شده و نیروها در حال لکه‌گیری، ایمن‌سازی و تخلیه دود هستند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها