۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
چگونه گردش کارکنان را عادی‌سازی کنیم؟

فردای اقتصاد: گردش کارکنان (روند قطع همکاری با نیروی قبلی و استخدام نیروی جدید)  ذاتا چیز بدی نیست. به عنوان یک مدیر، چگونه می‌توانید فرهنگ تیم خود را تغییر دهید تا روند سالم قطع همکاری با کارکنان را به عنوان یک واقعیت عادی زندگی سازمانی به جای یک فروپاشی ناخوشایند و غیرمنتظره در نظر بگیرند؟

در ابتدا، تصدیق کنید که این رابطه برای همیشه دوام نخواهد داشت. به محض ورود، شفافیت و انتظارات واقع‌بینانه را با کارمندان خود ایجاد کنید. شما انتظار ندارید که آنها برای همیشه با شما بمانند، اما انتظار دارید تا زمانی که با شما کار می کنند بهترین کار خود را انجام دهند.

به طور منظم نیروهای درخشان داخل شرکت را ارتقاء دهید و کارمندان بومرنگ (آن هایی که رفته اند اما از کارشان راضی بوده‌اید و قابلیت بازگشت دارند) را دوباره استخدام کنید. به عبارت دیگر، جریان استعدادها را در شرکت خود باز نگه دارید. پاداش دادن به بالاترین عملکرد کارکنان خود به شما کمک می کند تا آنها را حفظ کنید، و استخدام مجدد سوپراستارهایی که شرکت را ترک کرده‌اند، تعهد بلندمدت شما را به رشد کارکنان نشان می‌دهد، حتی پس از ترک شرکت شما.

افرادی را که در شرکت شما کار آموخته‌اند را درگیر اخبار شرکت خود کنید. راه‌اندازی یک خبرنامه برای این افراد در فضای کاری Slack یا گروه LinkedIn را در نظر بگیرید که در آن افراد می‌توانند در تماس باشند و از فرصت‌های موجود در شرکت شما مطلع شوند.

منبع: HBR

نویسنده: برایان آدامز

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار