۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
دستور جدید سرپرست آموزش و پرورش برای رتبه‌بندی‌ها

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.

فارس: رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.

صحرایی در جلسه بررسی مسائل روز آموزش و پرورش که با حضور معاونان وزارت‌ آموزش و پرورش و جمعی از صاحب‌نظران در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با تاکید بر اهتمام ویژه و لزوم جدیت در تعیین تکلیف مسائل رتبه‌بندی معلمان در آینده نزدیک، ادامه داد: جلسات بررسی مشکلات حوزه وزارت آموزش و پرورش و ارائه راهکارها با رعایت زمان‌بندی جلسات هیأت دولت به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی به بررسی موضوعاتی مانند آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امتحانات نهایی و رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی در اولین نشست این اعضا اشاره کرد و افزود: مسأله رتبه بندی معلمان با جدیت دنبال و تا اعلام وصول و تعیین تکلیف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به طور ویژه پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها