۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
اولتیماتوم جدید به بانک‌ها/ پول مردم کجا رفت؟

سازمان بازرسی کل کشور، در نامه‌ای خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان طرح اولویت‌بندی خرید خودروهای وارداتی و تولید داخل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ستار شیرعالی بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی، در نامه‌ای هشداری به مدیران عامل بانک‌ها و موسسه‌های مالی کشور، خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان طرح اولویت‌بندی خرید خودروهای وارداتی و تولید داخل شد.

وی در این نامه بر این نکته تاکید کرد که به‌رغم انجام اولویت‌بندی متقاضیان طرح و ضرورت رفع مسدودی این حساب‌ها در صورت انصراف و درخواست متقاضیان که مورد پیگیری مکرر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و تأکید وزارت صمت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده، متأسفانه اقدام لازم از سوی شبکه بانکی برای رفع مسدودی وجوه حساب‌های مذکور انجام نشده و این موضوع موجب نارضایتی و طرح شکواییه‌های متعدد از سوی متقاضیان به سازمان بازرسی گردیده است.

شیرعالی در راستای اجرای بند (ج) ماده ۱۱ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و ماده ۴۲ آیین‌نامه اجرایی این قانون، خطاب به مدیران عامل بانک‌ها تاکید کرد تا به منظور پیشگیری از تداوم تخلف و سوءجریان و تشدید نارضایتی در آحاد جامعه، نسبت به رفع مسدودی حساب‌های متقاضیان مذکور به قید فوریت اقدام شود و گزارش آن با ذکر آمار، ظرف مدت هفت روز کاری، ارائه گردد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها