۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
دولت رئیسی دست به دامن وزرای روحانی شد؟

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی کاظم خاوازی وزیر سابق کشاورزی را به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی این معاونت منصوب کرد.

اطلاعات آنلاین: روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی کاظم خاوازی وزیر سابق کشاورزی را به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی این معاونت منصوب کرد. خاوازی ماموریت دارد که سند جامع با رویکرد توسعه زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی و کاهش وابستگی در این حوزه را تدوین کند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.

کاظم خاوازی متولد سال ۱۳۴۷ در بیرجند و محقق و پژوهشگر علوم خاک ایرانی و وزیر سابق جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم بوده است. وی از دانشگاه تربیت مدرس دکترای کشاورزی با گرایش خاک‌شناسی دارد و عضو مدعو فرهنگستان علوم ایران است.

خاوازی پیش از این در کابینه روحانی وزارت جهاد کشاورزی را بر عهده داشت

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها