۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
وعده جدید سرپرست آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی را کاملا عادلانه بررسی می‌کنیم، گفت: معلمان در هفته معلم خبرهای خوبی خواهند شنید.

ایرنا: رضا مراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هفته آینده کل کشور وارد فضای روز معلم می‌شود و ۱۲ اردیبهشت معلمان از سراسر کشور به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند و خبرهای خوب را روز معلم خواهند شنید.

وی با بیان اینکه موضوع رتبه بندی معلمان در دست پیگیری است، آن را بزرگترین و مهم‌ترین تحول در تاریخ این وزارتخانه دانست و این نکته را گفت که فرآیند رتبه‌بندی معلمان هنوز تمام نشده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان وجوه مثبت فراوانی دارد و نباید چند خطا منجر این شود که نقاط قوت آن دیده نشود، افزود: رتبه‌بندی معلمان کار بزرگی بود که دولت سیزدهم بار سنگین اجرای آن را به دوش کشید؛ اجرای رتبه‌بندی به اهداف خود نزدیک شده است و در تلاش هستیم اشکالات موجود را برطرف کنیم.

صحرایی با تاکید بر اینکه همه پرونده‌ها طبق قانون بررسی خواهد شد، خاطر نشان کرد: اهتمام ما این است که همه اعتراضات معلمان را کاملا عادلانه بررسی کنیم تا هریک از معلمان به رتبه استحقاقی خود برسند.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش افزود: بعد از اتمام فرآیند رتبه‌بندی و بررسی اعتراضات، بحث بازنگری نیز انجام خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر تاکید اصل ۱۶ قانون اساسی بر آموزش زبان عربی به دانش آموزان و روند آموزش زبان عربی در مدارس، بیان کرد: آموزش زبان عربی در مدارس به درستی انجام می‌شود و این امر دارای چند مرحله است. اگر اشکالی در اجرا وجود دارد باید معلمانی که این درس را تدریس می‌کنند، تقویت شوند.

صحرایی وی با یادآوری اینکه یادگیری زبان یک استعداد است و ممکن است فردی استعداد یادگیری زبان عربی را نداشته باشد، گفت: زبان فارسی نخ تسبیح اتحاد و انسجام ملی ما است و برای تقویت این زبان برنامه داریم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها