۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
روند با ثبات بازار کامودیتی‌ها ادامه دارد؟

در برنامه بورسان همراه با محمد احمدیان، کارشناس بازارهای مالی به بررسی روند هفتگی کامودیتی‌ها در بازار جهانی و چشم‌انداز آن برای هفته پیش‌رو پرداختیم.

فردای اقتصاد: در برنامه بورسان همراه با محمد احمدیان، کارشناس بازارهای مالی به بررسی روند هفتگی کامودیتی‌ها در بازار جهانی و چشم‌انداز آن برای هفته پیش‌رو پرداختیم. وی اعتقاد داشت: در ابتدای هفته گذشته را در بازار کامودیتی مورد بررسی قرار داد و اعتقاد داشت که هفته باثباتی را به دلیل عدم انتشار آمار اقتصادی قابل توجه شاهد بودیم؛ در این هفته تنها آمار GDP آمریکا منتشر شد که روند نزولی برای آن را شاهد هستیم و این موضوع از ۲ طریق بر بازار سرمایه تاثیر خواهد داشت: جنبه مثبت این موضوع این است که افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو متوقف خواهد شد اما از سوی دیگر این روند نزولی حاکی از تضعیف اقتصاد جهانی است که می‌تواند تقاضای کامودیتی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

وی در ادامه عوامل تاثیر گذار بر روند هفته آینده بازار کامودیتی‌ها را معرفی کرد که شامل انتشار آمار PMI چین و آمریکا و اعلام درصد افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو است که پیش‌بینی‌هاحاکی از ادامه روند باثبات در این بازار است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار