۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
آیا تا پایان سال ۲۰۳۵ رمزارزها از بین می‌روند

یکی از مدیران کوین‌بیس ادعا می‌کند که یک «جیل بریک» برای ابزار هوش مصنوعی ChatGPT کشف کرده است که به آن امکان می‌دهد احتمال سناریوهای عجیب قیمت ارزهای دیجیتال را محاسبه کند.

فردای اقتصاد: مدیراجرایی کوین بیس از جیل‌بریک  ChatGPT برای به‌دست آوردن احتمال از بین رفتن رمزارزها استفاده کرده است.

در واقع یکی از مدیران کوین‌بیس ادعا می‌کند که یک «جیل بریک» برای ابزار هوش مصنوعی ChatGPT کشف کرده است که به آن امکان می‌دهد احتمال سناریوهای عجیب قیمت ارزهای دیجیتال را محاسبه کند.

جیلبریک یا روت کردن به معنای حذف محدودیت های نرم افزاری است که به طور عمدی توسط سازنده دستگاه اعمال شده است. این فرآیند، اساساً، دری از یک دستگاه الکترونیکی قفل شده را برای نصب نرم افزاری غیر از آنچه سازنده برای آن دستگاه در دسترس قرار داده است، باز می کند.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط چت GPTآیا تا پایان سال ۲۰۳۵ رمزارزها از بین می‌روند

با توجه به نتایجی که ChatGPT نشان داد، ۱۵ درصد احتمال وجود دارد که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۳۵ از بین رفته و قیمت آن ۹۹.۹۹ درصد کاهش یابد.

رئیس عملیات اجرایی صرافی کوین‌بیس، کانر گروگان، کاربر مشتاق ChatGPT،در ۳۰ آپریل تصاویری را از احتمالات گفته شده در توییتر قرار داد.

در همین حال، این ربات چت، احتمال ۲۰ درصدی برای از بین رفتن اتریوم تا سال ۲۰۳۵ برآورد کرده است. بر اساس پیش‌بینی انجام شده احتمال ۲۰ درصدی وجود دارد که اتریوم کاملا بی‌مصرف شده و قیمت آن تا ۱۲ سال آینده به صفر برسد.

ChatGPT در مورد لایت‌کوین احتمال ۳۵ تا ۴۵ درصدی را مطرح کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که نتایج این چت‌بات در مورد لایت کوین ناامید کننده‌تر بوده است.

به نظر می‌رسد که ChatGPT طرفدار بزرگ بیت کوین است و در مورد آینده آلت کوین‌ها چندان مطمن نیست.

دیگر پیش‌بینی های انجام شده توسط این چت بات

قبل از پیش‌بینی‌های ارزهای دیجیتال، مدیر اجرایی کوین‌بیس از ChatGPT خواست تا برای چندین پیش‌بینی سیاسی که شامل ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بود، انجام دهد.

پیش‌بینی‌های دیگر در رابطه با تأثیر هوش مصنوعی بر بشریت، مذهب و وجود موجودات فضایی بود. به گفته ChatGPT موجودات فضایی از زمین دیدن کرده‌اند و دولت آنها را پنهان کرده است.

مدیر اجرایی همچنین یک اسکریپت از کدها و دستورات را به اشتراک گذاشت.

گرگان (Grogan) با ادعای اینکه این درخواست را بیش از ۱۰۰ بار آزمایش کرده است، از دقت نتایج حمایت کرد. وی بیان کرد، من این دستور را ۱۰۰ بار بر روی یک حافظه پاک شده GPT ۳.۵ و ۴ اجرا کردم و GPT اعداد بسیار ثابتی را نشان داد. انحراف معیار در بیشتر موارد کمتر از ۱۰ درصد بود و از این جهت نتایج بسیار سازگار بودند.

این نخستین باری نیست که مدیر اجرایی با استفاده از ChatGPT مسائل مربوط به کریپتو را آزمایش می‌کند.

در ۱۵ مارس، گرگان نشان داد که GPT4 ، می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی در قراردادهای هوشمند اتریوم را شناسایی کند و طرحی برای بهره‌برداری از قراردادهای معیوب ارائه دهد.

مطالعات انجام شده توسط OpenAI ، تیم پشتیبان ChatGPT ، نشان داده است که نمره کسب شده GPT4  در آزمون‌های دبیرستان و امتحانات مدرسه حقوق در حدود ۹۰ بوده است.

در همین حال، ایتالیا اخیراً ممنوعیت ابزار هوش مصنوعی را پس از ممنوعیت یک ماهه آن پس از یک سری نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی که به تنظیم‌کننده‌های ایتالیایی مطرح شده بود، لغو کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار