برنامه کامل بورسان ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بورس با تحول بنیادی روبرو شده است؟

همراه مصطفی صفرزاده و سپهر سعادت؛ کارشناسان بازار سرمایه
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
بورس با تحول بنیادی روبرو شده است؟

بورس امروز با وجود عرضه‌هایی که در برخی مواقع اتفاق افتاد توانست در نهایت کار خود را در محدوده مثبت به پایان برساند و به روند صعودی خود ادامه دهد. اگرچه امروز بار دیگر با وجود افزایش نرخ دلار، شاهد تقاضای بهتری برای صنایع و سهام کوچکتر بازار بودیم اما در کل می‌توان عنوان کرد که بازاری متعادل و مثبت سپری شد.

فردای اقتصاد: بورس امروز با وجود عرضه‌هایی که در برخی مواقع اتفاق افتاد توانست در نهایت کار خود را در محدوده مثبت به پایان برساند و به روند صعودی خود ادامه دهد. اگرچه امروز بار دیگر با وجود افزایش نرخ دلار، شاهد تقاضای بهتری برای صنایع و سهام کوچکتر بازار بودیم اما در کل می‌توان عنوان کرد که بازاری متعادل و مثبت سپری شد. طی روز جاری نیز شاخص کل بورس توانست با ثبت رشد ۰.۰۵ درصدی خود را به محدوده ۲.۴۸ میلیون واحدی برساند و فاصله اندکی با فتح کانال ۲.۵ میلیون واحدی داشته باشد. از سمت دیگر شاخص هم‌وزن امروز عملکرد بهتری را به ثبت رساند و با پشت سر گذاشتن شاخص کل، رشد ۱.۰۳ درصدی را تجربه کرد که عمده آن به دلیل معاملات برخی گروه‌های کوچک بازار همچون گروه بانکی، فراکاب، غذایی و... بود. ارزش معاملات خرد سهام نیز با ثبت عدد ۲۰۲۲۳ میلیارد تومانی همچنان در سطوح بالای خود پایدار است و در کنار این موضوع شاهد ورود پول ۷۰۴ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

در بخش اول برنامه امروز همراه مصطفی صفرزاده، کارشناس بازار سرمایه به بررسی شرایط جاری بازار سهام و پیش‌بینی روند آتی آن پرداختیم.

در بخش دوم نیز میزبان سپهر سعادت،‌ کارشناس بازار صنایع بودیم و نگاهی به وضعیت صنایع بورسی و پتانسیل‌های رشد در هریک از آن‌ها داشتیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • میثم ناظمی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سلام وقت بخیر ، چرا دیگه برنامه های زنگ پایان و شمارش معکوس به صورت صوتی داخل نه کانال تلگرام هست و نه اینجا
  • حسنی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سلام آقای طهانی و همه عزیزانی که صادقانه برای ما زحمت می کشید.آقای طهانی خواهش میکنم این سلیقه ای بودن ناظر بازار با پیگیر ی کنید امروز نمادی که حدود دو ماه بسته بوده و فروش اموال با افشای الف امروز باز شد دیروز70درصد امروز60 درصد ناظر قبول نکرد با3درصد باز کردp/e نماد شده2
  • 2m1400 IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    با سلام و سپاس از برنامه خوب بورسان. بعضی وقتا نمی شه پیام نداد بخاطر ارزندگی . سپاس از دیدگاه های جالب و دقیق جناب آقای مصطفی صفرزاده و تشکر از بورسان
  • علاقمند به اقتصاد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    سود حاصل از خرید و فروش صندوق‌های سرمایه گذاری در طلا هم قراره شامل مالیات بر عایدی سرمایه قراره بشه؟

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها