۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
جزئیات ماجرای کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ جزئیات کشف ۱۰۰ هزار قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی در تهران و دستگیری مجرمان مرتبط با این موضوع را بیان کرد.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با رصدهای اطلاعاتی و تحت کنترل قراردادن افراد مشکوک و مظنون، مشخص شد باندی از تبهکاران جاعل با همکاری یکدیگر، در سطح وسیعی مبادرت به تهیه و توزیع دلارهای تقلبی و انجام معامله با این دلارها می‌کنند.

وی افزود: هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد و به دست آمد متهمان تعدادی از کاربران فضای مجازی را که قصد خرید و فروش کالا دارند شناسایی کرده و با نمایش حجم انبوهی از دلارها در فضای مجازی آنان ترغیب به انجام معامله با تبهکاران می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان کرد: با رصدهای اطلاعاتی به دست آمد، متهمان در آخرین اقدام خود، قصد معامله ۳۰ دستگاه کامیون کشنده با دلاهارهای تقلبی را دارند که مخفیگاه و تردد این افراد تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در ۲ عملیات مستقل و برنامه ریزی شده و منسجم هر ۳ متهم در مخفیگاهشان در "تهران" و شهر" ری" دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۱۰۰ هزار قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری کشف شد.

به گفته این مقام پلیس، پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۳ متهم برای تحققات تکمیلی در اختیار پلیس فتا تهران قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها