۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
خطر تهدیدکننده جدید برای جایگاه‌داران سوخت/ ماجرا چیست؟

رییس هیات مدیره انجمن سی‌ان‌جی کشور گفت: تصمیم شورای پول و اعتبار در رابطه با دریافت کارمزد از کارت‌خوان‌ها موجب جمع آوری کارت‌خوان‌ها در جایگاه‌های سوخت خواهد شد.

ایسنا:محسن جوهری  اظهار کرد: جایگاه‌های سی ان جی به دلیل عدم دریافت کارمزد منصفانه قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند و متاسفانه توجهی به وضعیت اقتصادی جایگاه‌داران نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری در شرایطی که کاهش میزان فروش جایگاه‌ها در مقایسه با سال قبل موجب کاهش درآمد جایگاه‌ها شده و تاکنون هیچگونه افزایشی در کارمزد جایگاه‌ها تصویب نشده است، مدعی شد: تصمیم اخیر در افزایش حدود ۶۰ درصدی هزینه برق جایگاه‌های سی ان جی موجب بدتر شدن شرایط اقتصادی جایگاه‌ها شده و این تصمیم جدید برای دریافت کارمزد از تراکنش‌های کارتی نیز موجب افزایش هزینه جایگاه داران بین ۴ تا ۱۲ میلیون در ماه خواهد شد.

به گفته رییس هیات مدیره انجمن سی ان جی کشور، این انجمن از شورای پول و اعتبار تقاضا دارد تا جایگاه‌های سوخت را از این تصمیم مستثنی کند؛ در غیر اینصورت با توجه به مخالفت گسترده جایگاه داران، با اجرای این تصمیم پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌ها فقط به صورت نقدی انجام خواهد شد و این موضوع باعث بروز مشکل برای مردم و جایگاه‌داران خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها