۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
ظرفیت فولاد آلیاژی یک میلیون و 300 هزار تنی می شود

با پیشرفت پروژه یزد یک که ظرفیت 700 هزار تن شمش فولادی را دارد ، مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران از نزدیک از این پروژه و فولاد آلیاژی ایران دیدار داشته و در جریان روند پیشرفت این طرح توسعه قرار گرفتند. 

به گزارش فردای اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک توسعه صادرات ایران در نشستی با مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بر حمایت از پروژه یزد۱ تاکید کردند.

در این نشست مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جاری، گفت: ریل گذاری مسیر هر ساله توسط مقام معظم رهبری انجام می شود و وظیفه ما حرکت در راستای فرمایشات ایشان است و این شرکت به موضوع رشد تولید اهمیت خاصی داده و دلیل این ادعا ثبت رکورد جدید در رشد تولید با ۵۴هزارو ۸۳۷تن تولید ماهیانه مذاب است که امسال محقق شده است.

محمد کمال زاده افزود: پروژه توسعه یزد ۱ با ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن شمش فولادی، مهم‌ترین طرح توسعه فولاد است و ذوب‌گیری از این پروژه، رویداد بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال این مجموعه در حال راه اندازی است و با بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ عظیم، ظرفیت کلیِ فولادسازیِ این شرکت به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در سال می رسد که کمک شایانی به اقتصاد و توسعه صنعت فولاد می کند.
رییس هیأت مدیره و سرپرست بانک توسعه صادرات ایران که به همراه جمعی از مدیران و اعضای هیئت مدیره در این نشست حضور داشتند، گفت: بانک توسعه صادرات ایران با توجه به برنامه های حمایتی خود از روند تولید و تولیدکنندگان داخلی برای دستیابی به ارزش افزوده، تامین مالی و سرمایه‌گذاری، این پروژه را حمایت می کند.
مزده، با اشاره به حضور روسای دایره اعتبارات بانکی و ارزی در این بازدید، افزود: بانک توسعه صادرات ایران برای تسریع در امور ارزی و ریالی و همچنین تسهیلاتی مورد نیاز این پروژه نهایت تلاش خود را در رفع موانع موجود انجام می دهد.
 هیأت اعزامی از بانک توسعه صادرات ایران با حضور در محل اجرای پروژه فولادی یزد۱، از نزدیک با روند فعالیت های انجام شده آشنا شدند.

ظرفیت فولاد آلیاژی یک میلیون و 300 هزار تنی می شود

ظرفیت فولاد آلیاژی یک میلیون و 300 هزار تنی می شود

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار