۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
 مرغ ترک‌ها سر سفره ایرانی‌ها می‌آید؟/ مهلت یک هفته‌ای مجلس به مرغداران

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام مهلت یک هفته ای مجلس به وزارت جهاد کشاورزی برای تعیین تکلیف وضعیت مرغ گفت: در جلسه ای با حضور سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی حوزه ماموریتی هرکدام از دستگاه‌ها در این باره مشخص می‌شود.

تسنیم: محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  وزارت جهاد کشاورزی تا یک هفته آینده باید وضعیت مرغ را تعیین تکلیف و قیمت مرغ را در بازار تثبیت کند. وی افزود: باید مرغ بیشتری در کشور باید تولید شود و از طرفی بر مرغداری های کشور باید نظارت بیشتری توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس در صورتی که نیاز به تامین نهاده و واکسن است باید تامین شود یا اگر مرغ تولیدی مازاد وجود دارد نیز تعیین تکلیف شود.

بنابراین گزارش قیمت مرغ در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و با وجود افزایش قیمت 10 هزار تومانی نرخ مصوب این محصول، اما مرغداران حاضر به عرضه کافی این محصول به بازار نمی شوند و در برخی استانها دچار کمبودهایی در این خصوص هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، در صورتی که مرغداران همکاری نداشته باشند اقدام به واردات این محصول از ترکیه می شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها