۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
چگونه داستان سلامت روان خود را با تیم‌تان به اشتراک بگذارید؟

فردای اقتصاد: به عنوان یک رهبر تیم، شما این قدرت را دارید که با گفتن داستان شخصی خود، انگ سلامت روان را کاهش دهید و در عین حال به متحدی بهتر برای اعضای تیمتان تبدیل شوید. اگر برای به اشتراک‌گذاری موضوع سلامت روان راحت هستید، نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو، چند پیشنهاد ارایه کرده است که باید در نظر داشته باشید.

نخست، از تجربه خود صحبت کنید، نه از تجربه دیگران. اگر داستان شما مربوط به سلامت روانی افراد دیگر است (مانند یکی از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک)، مطمئن شوید که جزئیات را ناشناس بگذارید، مگر اینکه اجازه به اشتراک‌گذاری را داشته باشید.

در مرحله بعد، به یاد داشته باشید: به اشتراک گذاشتن داستان خود به معنای افشای تک تک جزئیات نیست، بنابراین تصمیم بگیرید که چه چیزی را راحت فاش می‌کنید و چه چیزی را ترجیح می‌دهید خصوصی نگه دارید. هنگامی که مرزهای خود را مشخص کردید، صادق باشید: چه چیزی را تجربه کردید؟ سلامت روانی شما چه تاثیری بر کار شما داشته است؟ چه حمایتی دریافت کردید و چگونه آن را دریافت کردید؟ تصدیق کنید که تجربه سلامت روان شما تنها یکی از چندین مورد است. اگر راحت هستید، ویژگی‌های هویتی مانند جنسیت یا نژاد را که در سفر سلامت روان شما مرتبط بودند نام ببرید.

برای پایان دادن به داستان خود، در مورد اینکه چرا پرداختن به سلامت روان در محل کار برای شما مهم است صحبت کنید و دیگران را تشویق کنید تا در این رابطه به گفتگو بپیوندند.
 

منبع: HBR

نویسنده: کلی گرین‌وود

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار