۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
مربی استقلالی به کی روش کمک کی‌کند؟

کارلوس کیروش برای دعوت از ملی پوشان، از یک مربی لیگ برتری کمک گرفته است.

بالاخره بعد از چند روز گمانه زنی و انتشار اخبار مختلف، رسما اعلام شد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود و مرد پرتغالی جانشین دراگان اسکوچیچ کروات خواهد شد.

این اتفاق درحالی رخ داد که کمتر از ۳ ماه تا شروع بازی‌های جام جهانی باقی مانده و خیلی‌ها به همین دلیل عقیده داشتند، تاج زمان مناسبی را برای برکناری اسکوچیچ انتخاب نکرده است. هرچه که بود، اسکوچیچ از هدایت تیم ملی برکنار شد و کی‌روش برای سومین جام جهانی متوالی روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

کی‌روش در نخستین اقدام اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد که البته این نفرات فقط از تیم‌های لیگ برتری انتخاب شدند و خبری از لژیونرها نیست.

دروازبانان:

پیام نیازمند از سپاهان، حسین حسینی از استقلال و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

مدافعان:

رامین رضائیان و امید نورافکن از سپاهان، مهدی شیری و عارف آغاسی از فولاد، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از استقلال، سامان فلاح از پیکان، آرمین سهرابیان از گل گهر، مرتضی پور علی گنجی از پرسپولیس

هافبک ها:

مهدی مهدی پور از استقلال، محمد کریمی و یاسین سلمانی از سپاهان، رضا اسدی از تراکتور، مهدی حسینی از مس رفسنجان، محمد خدابنده لو از گل گهر و میلاد سرلک از پرسپولیس

مهاجم ها:

محمد محبی و مهدی قایدی از استقلال، سعید صادقی، مهدی ترابی از پرسپولیس، شهریار مقانلو از سپاهان.

گفتنی است، بازیکنان فوق روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۲: ۰۰ در هتل المپیک باید حضور داشته باشند.

کی‌روش درحالی این نفرات را به تیم ملی دعوت کرد که طبق شنیده‌ها جواد نکونام کمک زیادی به سرمربی پرتغالی تیم ملی انجام داد تا این نفرات به تیم ملی دعوت شوند. در واقع سرمربی فولاد فردی بود که کی‌روش برای دعوت از بازیکنان لیگ برتری، از او مشورت گرفت.

این درحالیست که خود نکونام گزینه اصلی دستیاری کی‌روش است ولی تا این لحظه با حضور در تیم ملی موافقت نکرده است.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار