۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
تولید خودروی ملی متوقف می‌شود؟

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد ۵۱ درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به ۲۸۰۰ دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه، ۲۸۱ هزار دستگاه خودرو کامل در بخش‌های سواری، نیمه‌سنگین و سنگین به تولید رسیده است، گفت: عبور مستقیم خودرو از خط تولید تا ۲۷ شهریورماه، معادل ۶۱ درصد از کل تولید کامل سال گذشته بوده و در بخش خودروهای نیمه‌سنگین و سنگین نیز تا پایان شهریورماه کل تولید سال گذشته را پشت سر خواهیم گذاشت.

سمند و پژو ۴۰۵ از رده خارج می‌شود

مدیرعامل ایران خودرو در بخش دیگری از سخنانش، از رده خارج کردن پژو ۴۰۵ و سمند را دستاورد بزرگ ایران‌خودرو دانست و افزود: طی چند روز آینده، برای همیشه با این دو خودرو خاطره‌ساز خداحافظی خواهیم کرد.

وی همچنین از آغاز تولید انبوه و افتتاح خط تولید هایما ۸S که خودرویی با کیفیت و قیمت رقابتی است، در روزهای آینده خبر داد و گفت: طبق وعده‌های داده شده، هر ماه یک دستاورد در گروه صنعتی ایران‌خودرو را معرفی خواهیم کرد.

در همین رابطه بخوانید: سورپرایز ایران خودرو برای خریداران

خودروهای ناقص کاهش می‌یابد

وی ضمن اشاره به ورود تعداد خودروهای ناقص گروه به کانال ۲۰۰۰ دستگاه که به‌زودی وارد کانال ۱۰۰۰ دستگاه نیز خواهد شد، گفت: دقت در تکمیل خودروهای ناقص از تولید خودرو مهم‌تر است و تجاری‌سازی هر یک از این خودروها به دو برابر زمان تولید خودرو کامل نیاز دارد تا خودرویی که چند ماه از توقف آن در پارکینگ می‌گذرد، با حفظ شرایط کیفی به‌دست مشتریان برسد.

منبع: ایسنا

در همین رابطه بخوانید: سایپا مشتریان خود را فریب داد؟

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    به امید خدا خودروهای مانند تارا و دنا پلاس به تولید انبوه برسند و لیشتر این خودروها در پیش فروش قرار بگیرند با تحویل کمتر از 6 ماه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها