۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
شرایط دریافت مالیات از حساب‌های بانکی تغییر کرد

وزیراقتصاد درباره اقدام دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری با انتقاد از کم دقتی در خبررسانی در این مورد گفت: امسال هیچ حکم قانونی ناظر بر تعیین سقف و تعداد گردش نداشته‌ایم و بنای دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری تکیه بر خود اظهاری است.

تکیه بر خوداظهاری در شناسایی حساب‌های تجاری

خاندوزی همچنین در مورد اقدام دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری گفت: از نحوه خبرسازی و انتشار اخبار مربوط به این اقدام بسیار تعجب کردم به این معنا که مسئله حساب‌ها متعلق به قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بود و در همان جا مصوب شده و خاتمه پیدا کرده بود و ما در سال ۱۴۰۱ هیچ حکم قانونی ناظر بر اینکه سقف و تعداد گردش را بخواهیم مصوب کنیم وجود نداشت و آنچه منتشر شد کم دقتی در خبررسانی بود. بنای دولت در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری، تکیه بر خود اظهاری افراد و قبول آن از سوی دولت است. اطلاع رسانی دقیق تر را دوستان شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی اعلام خواهند کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    از ماشینی که از کارخانه میخریم مالیات عوارض میگیرن وقتی میرونیم هم مالیات و عوارض میگیرن از پول خودمون تو بانک مالیات میگیرن از خونمون از مواد غذایی از لباس از مسافرت از مدرسه از کار کردنمون کم مونده از زن و بچهامونم مالیات بدیم درضمن مالیات رو میدیم تا اقاها و اقازادها در رفاه زندگی کنن
  • محمد IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    به هر نحوی دست میکنن تو جیب و زندگی مردم... این دولت که زده به سیم آخر
  • مازیار IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    متاسفانه در دولت هر کسی ساز خودش را می‌زند و هر کسی هم به سلیقه خود رفتار می‌کند . هدف هم فقط کسب درآمد برای دولت است از هر راهی که براشون ممکن باشه.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    مردم با شنیدن نظریه های متضاد در مورد عملکرد بانک‌ها، نگران و اعتماد خود را نسبت به بانک‌ها از دست داده اند!!!!!!

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها