۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
تعطیلی چهار دانشگاه بزرگ در تهران

دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، الزهرا (س) و خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کردند؛ آموزش در این دانشگاه‌ها هفته اول مهر مجازی خواهد بود.

ایرنا: دانشگاه تهران، دانشگاه‌های الزهرا، خواجه نصیرالدین طوسی و شهید بهشتی طی اطلاعیه‌های جداگانه‌ای به دلیل تعطیلات ایام پایانی ماه صفر در هفته اول مهر (روزهای یکشنبه سوم مهر و سه‌شنبه پنجم مهر) از مجازی بودن آموزش طی این هفته خبر دادند. 

در اطلاعیه دانشگاه الزهرا (س) آمده است: با توجه به دو روز تعطیلی و مشکلات تردد دانشجویان، کلاس های درس و جلسات دفاع پایان نامه ها در هفته دوم نیمسال جاری از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری در نشانی مجازی برگزار می‌شود.

دانشگاه شهید بهشتی نیز در اطلاعیه مشابهی اعلام کرد: به دلیل دو روز تعطیل رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت و آمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://vu.sbu.ac.ir ) برگزار خواهد شد. جلسات دفاع کماکان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

همچنین برگزاری کلاس‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مجازی شد و این دانشگاه خبر داد: با عنایت به تعطیلات مکرر دهه آخر ماه صفر در هفته آتی و در جهت اتخاذ وحدت رویه در برگزاری کلاس ها، صرفا در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه (دوم، چهارم و ششم مهر) هفته آتی کلیه کلاس ها در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت الکترونیکی تشکیل خواهند شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار