۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
تاثیر اختلالات اینترنت بر تعداد توییت‌های اعتراضی

به نقل از کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی، در روزهای اخیر، اختلال اینترنت بیشتر شده و دسترسی به فیلترشکن‌ها دشوارتر شده است. این امر خصوصا در روز چهارشنبه ۲۰مهر ماه، به اوج خود رسید آنچنان که حتی سایت‌های داخلی نیز به سختی باز می‌شد.

فردای اقتصاد - به نقل از کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی، در روزهای اخیر، اختلال بر روی اینترنت بیشتر شده و دسترسی به فیلترشکن‌ها دشوارتر شده است. این امر خصوصا در روز چهارشنبه ۲۰مهر ماه، به اوج خود رسید آنچنان که حتی سایت‌های داخلی نیز به سختی باز می‌شد.

با این حال، داده‌های توییتری نشان می‌دهد که این اختلالات گسترده، چندان تأثیری بر استفاده از فضای توییتر نداشته است و تعداد توییت‌ها فقط حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است؛ اما در روز ۲۱مهر ماه و به دنبال کاهش اختلالات، مجددا شاهد بازگشت تعداد توییت‌ها به اندازه روزهای قبل بوده‌ایم.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که اختلالات اینترنتی تأثیر زیادی بر میزان توییت‌های اعتراضی نداشته است و اعمال محدودیت، بر اعتراضات توییتری چندان اثرگذار نیست.

همچنین این داده‌ها نشان می‌دهد که به‌طور کلی تعداد توییت‌های اعتراضی در ۱۲روز اخیر نسبتا ثابت بوده و در روزهایی که اعتراض‌ها شدت بیشتری داشته تغییر خاصی نکرده است.

تاثیر اختلالات اینترنت بر تعداد توییت‌های اعتراضی
روند تعداد توییت منتشر شده اعتراضی پس از اختلالات اینترنت

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار