۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
برای جام جهانی در کیش خانه بگیریم؟ + جدول نرخ اجاره

همزمان با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال، تب اجاره روزانه آپارتمان در کیش بالا رفته است. این هزینه برای برخی واحدها به شبی سه‌، چهار میلیون می‌رسد.

فرارو: سفر یک روزه از کیش به قطر پیشنهاد مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل اسکان ایرانی‌ها در ایام جام‌ جهانی بود. حالا در فاصله یک ماه تا شروع این رقابت‌ها تب اجاره روزانه آپارتمان در کیش بالا رفته است. طوری که برخی صاحبخانه‌ها در آذر و همزمان با برگزاری رقابت‌های جام‌ جهانی، بابت اجاره روزانه آپارتمانشان پول بیشتری نسبت به الان طلب می‌کنند. کف بودجه مورد نیاز برای اجاره آپارتمان در کیش روزی ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان است اما این هزینه برای واحدهایی با متراژ بالا و امکاناتی خاص مثل استخر و کنسول بازی می‌تواند به شبی سه، چهار میلیون تومان افزایش پیدا کند.

ارزان‌ترین واحدهای اجاره‌ای در کیش

به گزارش فرارو، اجاره آپارتمان در کیش می‌تواند حداقل روزی ۲۰۰، ۳۰۰ هزار تومان هزینه داشته باشد. این هزینه‌ها را باید الان کف بودجه مورد نیاز برای اجاره آپارتمان در کیش بدانیم. مثلا اجاره آپارتمان ۷۶ متری با دو اتاق خواب ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است. ظرفیت این آپارتمان نهایتا پنج نفر است و حمام و سرویس فرنگی تمام چیزی است که این واحد در چنته دارد. صاحبخانه اما، امکانات ساده‌ای مثل تلویزیون، گیرنده دیجیتال و یخچال را به‌عنوان امکانات اقامتگاه معرفی کرده است. بین واحدهایی که در کیش اجاره داده می‌شوند، واحد ۳۰ متری دیده می‌شود. آنطور که صاحبخانه گفته، اجاره روزانه این واحد ۳۷۰ هزار تومان است و حداکثر سه نفر می‌توانند در این آپارتمان اقامت داشته باشند. از نظر امکانات تقریبا هیچ تفاوتی بین این واحد با مورد قبلی وجود ندارد، اما نکته مهم اضافه شدن هزینه ۳۰۰ هزارتومانی به ازای هر مهمان اضافه است. واحد ۶۰ متری دیگری بین آپارتمان‌های اجاره‌ای کیش دیده می‌شود که مالک آن بابت هر روز ۴۰۰ هزار تومان از مهمان دریافت می‌کند. البته این رقم همزمان با آغاز جام‌جهانی ممکن است تا ۶۷۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. مهم‌ترین تفاوت این واحد با دو مورد قبلی داشتن وسایل سرمایشی مثل کولر گازی است وگرنه با اینکه طبقه سوم ساخته شده، آسانسور ندارد.

گران‌ترین واحدهای اجاره‌ای

اجاره آپارتمان در کیش گاهی شبی سه، چهار میلیون تومان آب می‌خورد. این واحدها جزو گران‌ترین گزینه‌ها برای اجاره آپارتمان در کیش محسوب و معمولا با متراژ بالا و امکانات خاصی تحویل مسافران داده می‌شوند. مثلا مالک واحد ۱۷۰ متری با سه اتاق خواب، رقم اجاره را روزی سه میلیون تومان درنظر گرفته است. در این واحد علاوه بر میز بیلیارد و پینگ‌پنگ، کنسول‌های PS۴ و ایکس‌باکس، سه سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و دو تا حمام وجود دارد. واحد طبقه سوم واقع شده و دارای آسانسور است. یا مثلا واحد سه‌خوابه دوبلکس را با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. مهمان این واحد می‌تواند از امکاناتی مثل، استخر، سونا و جکوزی استفاده کند و صاحبخانه حداکثر ظرفیت آپارتمان را شش نفر اعلام کرده است. اجاره روزانه یکی دیگر از واحدهای لوکس شبی چهار میلیون تومان است. این واحد که دارای سه اتاق خواب است و با پارگینگ اجاره داده می‌شود.


برای جام جهانی در کیش خانه بگیریم؟ + جدول نرخ اجاره

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها