۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
ضربه نهایی پلیس راهور به خودروسازها

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: یک بخشی بیش از چهاردهه انحصار مطلق را در اختیار داشته و با هر شکل و هر کیفیتی محصول را تولید کرده و فروخته است.

وی عنوان کرد: باعثتعجب است که یک بخشی بیش از چهاردهه انحصار مطلق را در اختیار داشته و با هر شکل و هر کیفیتی محصول را تولید کرده و فروخته است و امروز مبگوید با هزاران میلیارد ضرر انباشته مواجه باشد، به همین دلیل است که بنده به هیچ عنوان این ادعای آنان را نمی پذیرم اما در کنار به این موضوع اعتقاد دارم که هر تولید کننده ای باید یک آنالیز درست و جامعی از هزینه های خود تهیه کند و در یک فضای رقابتی آزاد این آمار را اعلام کند .

وی ادامه داد: من بارها اعلام کرده ام که مگر می شود در کشور شخصی و یا ارگانی مخالف پیشرفت صنعت خودروی کشور و ضرر های مالی هنگفت شود؟ برای مثال به آنها گفتم شما قیمت پژو ۲۰۶ را یک میلیارد اعلام کنید و در کنارش واردات خودرو را آزاد کنید تا این دو در کنار هم در یک بازار رقابتی حضور داشته باشید آنوقت شما ملاحظه خواهید کرد که آیا برای همان ۲۰۶ هم کسی حاضر میشود سیصد میلیون تومان پرداخت کند؟

جانشین رییس پلیس راهور فراجا افزود : پلیس تنها مجاز به ورود در مسائلی است که مرتبط با ایمنی خودروها باشد، ما به دفعات دیده ایم در سوانح و تصادفات ایربگ خودرویی باز نشده و یا اگر عمل کرده است باز هم در ان سانحه یا با فوت افراد مواجه شدیم و یا سرنشینان ان خودرو جراحات اساسی برداشته اند.

سردار حسینی با اشاره به این موضوع که وجود یک ناظر از سمت پلیس راهور در تمامی موارد مرتبط با ایمنی انسان ها میباشد اساسی است و گفت: برابر مقررات، ما نمی توانیم در مسائلی که در خصوص این حوزه اعمال میشود دخل و تسرفی داشته باشیم در این حوزه نمی توانیم داشته باشیم مگر اینگه قوانین موجود به وسیله مجلس بازنگری شده و تغییراتی را در ان لحاظ نمایند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها