۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
ماجرای سرقت از پیشکسوت استقلال در کمپ ترک اعتیاد

سارق جوانی که از پیشکسوت باشگاه استقلال در کمپ ترک اعتیاد سرقت کرده بود، بازداشت شد.

اواخر آبان ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستانی در جنوب تهران، بیهوشی مرموز ۲ مرد سالخورده را که از یک کمپ ترک اعتیاد به مرکز درمانی مذکور منتقل شده بودند به پلیس ۱۱۰ گزارش کردند که با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی راهی این بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان داد، ۲ مرد سالخورده که یکی از آنها پیشکسوت باشگاه استقلال تهران است هنگامی که برای نیکوکاری به کمپ ترک اعتیاد رفتند و قصد روحیه دادن به معتادان را داشتند، پس از مصرف شربت بیهوش شدند و هدف سرقت به‌عنف قرار گرفتند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد، مرد جوانی که از معتادان این کمپ ترک اعتیاد بوده با چرب‌زبانی داروی خواب‌آور به مالباختگان خورانده و پس از بیهوشی آنها، دست به سرقت پول نقد، تلفن‌همراه و... زده است.

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده هویت متهم را شناسایی کردند و در ادامه با یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند؛ متهم پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیقات قرار گرفت و به‌جرم سرقت به‌عنف از پیشکسوت باشگاه استقلال و دوست وی در کمپ ترک اعتیاد اعتراف کرد.

با دستور بازپرس پرونده متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها