۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
بسته‌های حمایتی از کسب وکارها؛ نجات یا سراب؟

نیما نامداری معتقد است: شما نمی‌توانید در فضایی از رشد کسب وکار و اقتصاد و رقابت حرف بزنید که مفروض حکمرانی عدم رقابت و سلب حق انتخاب است. 

فردای اقتصاد - عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران معتقد است : بخش  عمده کسب وکارهای بزرگ مساله‌شان حمایت نیست شما در جامعه‌ای دارید کار می‌کنیدکه مردم باید قدرت خرید داشته باشند اما کارکنان امروز شرکتها و کسب وکارها حال و روحیه خوبی ندارند. 

نیما نامداری در نشست « تاثیر اختلالات اینترنتی و فیلترینگ بر کسب وکارها » در فردای اقتصاد در پاسخ به سوالی درباره تاثیر بسته‌های حمایتی برای آسیب دیدگان از قطع اینترنت و فیلترینگ گفت : بخش عمده ای از مردم در شرکتهای ایرانی تلاش میکنند به کشورهای همسایه مثل ارمنستان ، امارات و عمان بروند و این یعنی جایی برای کار و زندگی در اینجا نمی‌بینند.

نامداری معتقد است: شما نمی‌توانید در فضایی از رشد کسب وکار و اقتصاد و رقابت حرف بزنید که مفروض حکمرانی عدم رقابت و سلب حق انتخاب است. 

نامداری گفت: اساس زندگی دنیای جدید زندگی در ارتباط است کسانی که در دهه ۸۰ متولد شده ‌اند اساسا دنیای قبل از گوشی‌های هوشمند را نمی‌شناسند و در دنیای شبکه‌های اجتماعی رشد کرده‌اند و ارتباط برای آنها مفروض حیات است. 

به گفته نامداری در چنین شرایطی وقتی سیاستگذاری اساس آن قطع کردن اینترنت است صحبت از بسته حمایتی به شکل فانتزی خوشبینانه است. 

ویدیوی کامل این نشست را در لینک زیر ببینید: 

خط پایان برای اینترنت ایران

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار