۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
قرارداد کی روش تمام شد / کی روش از تیم ملی می‌رود؟

قراردادی که فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش امضا کرد تا پایان جام جهانی بود و وعده کرده بود در صورت رضایت مردم از تیم ملی قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها تمدید خواهد شد.

حال سوال اینجاست که مردم از عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ رضایت دارند؟ تیم ملی در بازی نخست در برابر انگلیس نمایش فوق العاده ضعیفی داشت و سنگین‌ترین شکست را در جام جهانی متحمل شد. در بازی دوم تیم ملی در برابر ولز نمایش در برابر انگلیس را جبران کرد و با یک بازی خوب به پیروزی دو بر صفر دست یافت اما نمایش تیم ملی در برابر آمریکا منجر به صعود نشد. نمایش تیم ملی در بازی با آمریکا و در نیمه نخست تدافعی بود و همین موجب شد که تیم ملی آمریکا به گل برسد و در نیمه دوم بازی را به خوبی اداره کرد و در نهایت به جای ایران راهی دور بعدی مسابقات شد.

کارلوس کی‌روش در سه دوره مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود و دو دوره در جام ملت‌های آسیا. هیچ گاه در جام جهانی به دور بعد صعود نکردیم و در جام ملت‌ها هم قهرمان نشدیم.

یک منبع آگاه در مورد وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما گفت قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش پایان یافته است. حالا اعضای هیات‌رئیسه در مورد ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

این تصمیم بعد از اتخاذ از سوی اعضای هیات‌رئیسه به کارلوس کی‌روش ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها