۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
پرسودترین بازارها در هفته منتهی به ۱۱ آذر

معاملات هفته دوم آذر در حالی به پایان رسید که همه بازارها با رشد قیمت همراه شدند و سکه بار دیگر صدرنشین شد.

فردای اقتصاد: سکه در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه باز هم گوی سبقت را از دیگر رقبایش ربود و با افزایش قیمت ۴.۵ درصدی در صدر جدول بازدهی هفتگی بازار دارایی‌ها ایستاد.

در این هفته سکه کانال شکنی کرد و با جابه‌جا کردن مجدد سقف تاریخی خود تا محدوده ۱۷ میلیون و ۳۴۲ هزار واحد پیشروی کرد. قیمت دلار نیز در هفته گذشته ضمن کانال‌شکنی با رشد ۳.۱ درصدی به ۳۶ هزار و ۳۸۰ تومان رسید. شاخص خودروی بورسان نیز در هفته گذشته ۲.۸ درصد افزایش ارتفاع داد. این شاخص تغییرات قیمت سبدی از خودروهای داخلی و چینی پرطرفدار کشور را نشان می‌دهد. خودروهای داخلی رشد قیمت ۵.۱ درصدی را نشان می‌دادند. اما در هفته دوم آذرماه پس از مدتها شاهد رشد هفتگی قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال بودیم. در این میان بیت‌کوین به عنوان بزرگترین و معروف‌ترین کریپتو رشد قیمت بیش از ۳ درصدی را تجربه کرد. شاخص کل سهام نیز با وجود سبزپوشی در هفته‌ای که گذشت اما در قعر جدول بازدهی جای گرفت. شاخص کل بورس در هفته منتهی به ۹ آذر ماه ۰.۵ درصد افزایش ارتفاع داد و نماگر هم‌وزن نیز ۱.۴۳ درصد رشد را نشان داد. 

به این ترتیب در هفته‌ای که همه بازارها به رشد قیمت ادامه دادند، بورس با ثبت کمترین رشد از دیگر گزینه‌های سرمایه‌گذاری جاماند.

در این خصوص بخوانید:

عملکرد بورس تهران در هفته دوم آذر

قیمت خودرو ترمز برید

هشدار دلار ۳۶ هزار تومانی به دولت رئیسی

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار