۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
یک وزیر دیگر دولت رئیسی استیضاح می‌شود

طرح استیضاح وزیر بهداشت به طور جدی در دستور کار مجلسی‌ها قرار گرفت.

روزنامه سپید: سرانجام کار وزیر بهداشت و مجلس به جای باریک رسید و عبدالحسین روح‌الامینی، رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از 60 امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد و گفت که طرح استیضاح بهرام عین‌اللهی به دلایلی از جمله ضعف مدیریت و سیاست‌گذاری و همچنین نابسامانی بازار دارو و ... از سوی نمایندگان امضا شده است.
وزیر بهداشت که دیروز دوباره در بهارستان حاضر شده بود با انتقادات تند نمایندگان مجلس مواجه شد. هرچند که عین‌اللهی در دفاع از عملکرد خود سخنانی به زبان آورد اما یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که وزیر بهداشت در ۴۵۴ روز مسئولیت خود روزانه به طور متوسط حدود ۲ تذکر کتبی از نمایندگان مجلس گرفته است.
در عین حال برخی نمایندگان هم مشکلات بازار دارو را به شرایط فعلی کشور مربوط دانسته و معتقد بودند که در این وضعیت استیضاح چاره کار نیست.
چوب خط وزیر بهداشت پر شد؟
وزیر بهداشت دوباره به مجلس احضار شد و نمایندگان با انتقادات تندی به استقبال او رفتند. آنها به تذکرات کتبی متعددی اشاره کردند که بهرام عین‌اللهی به طور مداوم از مجلس گرفته و سرانجام عبدالحسین روح‌الامینی، رئیس کمیته غذا و دارو مجلس در گفتگو با خانه ملت از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از 60 امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها